Владимир Христов: В Yettel работим за дигиталното благополучие на децата

Интервю с директора „Маркетинг частни клиенти и продуктово развитие“ в компанията
Спонсорирано съдържание | 30 мар 2022 09:00, Александър Попов
Владимир Христов: В Yettel работим за дигиталното благополучие на децата

От месец март Теленор стана Yettel. Промяната на името е част от по-широката инициатива за ребрандиране на телекомуникационните дружества, част от групата PPF, в България, Унгария и Сърбия. Със старта си Yettel обяви намерението си да бъде модерен, ориентиран към бъдещето технологичен бранд, който помага на клиентите да балансират своите нужди от технологии и телекомуникации с начина си на живот. Заедно с новия бранд Yettel обяви и старта на първата си нова услуга, целенасочено разработена за най-младите потребители. Каква е причината за това и как вижда мястото на компанията в съвременния телекомуникационен пазар, разговаряме с Владимир Христов, директор „Маркетинг частни клиенти и продуктово развитие“ в Yettel България.

Г-н Христов, поздравления по случай новия бранд на компанията! Как се стигна до тази промяна и какво да очакваме от Yettel?

За осем години на българския пазар успяхме да утвърдим Теленор като лидер в телекомуникационната индустрия в страната и като един от най-предпочитаните брандове като цяло. През всички тези години неизменен приоритет бе да доставяме на потребителите подходящи продукти и услуги, които им осигуряват най-доброто клиентско изживяване. Стъпвайки на тази основа, с Yettel отбелязваме навлизането в нова ера в развитието си като телеком.

Ще се съгласите с мен, че отношенията на хората с технологиите се променят изключително динамично, ставаме все по-мобилни и свързани и в това няма нищо лошо. Но едновременно с нуждата да са онлайн, хората понякога са затрупани от технологиите и са изправени пред твърде много възможности. Отделихме време в разговори с нашите клиенти, със служителите ни в магазините, които всеки ден чуват техните грижи, познават се лично дори в по-малките населени места. Попитахме ги за живота им, как използват телекомуникационните услуги и какво е важно за тях. Това, което научихме е, че очакват от нас да ги съветваме как да съвместяват технологиите по най-оптимален начин, така че да балансират истински важните за тях и техните близки неща.

Ето защо ние трябваше да си отговорим на въпроса какво означава баланс за тях и да видим къде нашите продукти могат да помогнат при постигането му. В Yettel вярваме, че балансираният живот е по-добър живот, и искаме да вдъхновим клиентите да се стремят към този баланс.

Имате различни, и то доста успешни инициативи в подкрепа на децата. Защо един телеком се интересува от тази тема и с какво тя е важна за обществото?

Потребителите разчитат на технологиите, за да правят стотици неща в ежедневието си – да общуват, да работят, да учат, да се развиват и да се забавляват. Близо 90% от клиентите ни използват смартфони, което е в пъти повече отпреди само няколко години. А що се отнася до Z поколението - дигиталното е сякаш вплетено в тяхното ДНК. Тяхната отвореност към технологиите трябва да бъде подкрепена адекватно, така че децата ни да се развиват интелектуално и като личности. Ние, като отговорна телекомуникационна компания, имаме изключителната възможност чрез мобилните и дигиталните технологии да им помогнем да постигнат целите си в живота, като им предлагаме прости, но полезни и балансирани решения.

В тази посока имаме значителен опит. Ще припомня добре познатите ни програми като Safer Internet („Безопасен интернет“), част от която е онлайн състезанието Digital Scouts („Дигитални скаути“). С тази инициатива вече няколко години запознаваме младежите с опасностите в интернет и способите, по които могат да се защитят.

Предлагаме услугата „Онлайн защита”, която защитава клиентите, докато браузват онлайн, и така даваме спокойствие и сигурност и на децата, и на родителите им при ползване на съвременните технологии. Тези програми за нас са много важни, защото в Yettel приемаме за своя отговорност онлайн сигурността и безопасността на децата паралелно с формирането на дигитални умения и подкрепа на дигиталното образование.

В условията на пандемия и скоростно навлизане на дистанционен режим на обучение, учениците започнаха да прекарват голяма част от деня си на различните устройства. Партньорството ни с издателство Клет България беше естествена стъпка в това отношение. С включването в абонаментните ни планове на иновативната образователна  платформа iZZI помогнахме за лесния достъп до една цяла вселена от интерактивни, интригуващи вниманието на ученика учебни ресурси. iZZI е ефективен онлайн инструмент, допълващ офлайн комуникацията в учебния процес, способстващ по иновативен начин комуникацията между учители, родители и ученици. А това е в унисон и с нашата цел – да осигуряваме отлично преживяване на нашите клиенти в дигитална среда.

С официалния старт на Yettel обявихте и най-новото си предложение, насочено именно към младежката аудитория. Какви предимства дава новият Тийн план на Вашите клиенти?

Докато разработвахме новия бранд, се запитахме как нашите продукти и услуги могат да помогнат на хората в това сложно пътешествие към баланса, който за всеки от нас означава нещо различно.

Започнахме от най-важното според нас - семейството, децата. Родителите искат децата им, ползвайки технологиите, да се развиват интелектуално и като личности, но в същото време да са в безопасност онлайн. В същото време тийнейджърите имат постоянна нужда да бъдат онлайн. Така стигнахме до първия ни продукт под новия бранд, който нарекохме Тийн план.

Това е продукт, който има силата на „И“, едновременно дава на родителите спокойствие и сигурност, а на подрастващите - забавление. Включената в плана услуга „Онлайн защита“ прави сигурно и безопасно онлайн присъствието на децата и тийнейджърите, като ги предпазва от зловреден софтуер, троянски кон, вируси. Родителите също така могат да ограничат съдържанието, което се зарежда на телефона на детето, съобразно възрастта му. За тийнейджърите сме осигурили много мегабайти за достъп до чат, социални мрежи, музика и видео, но и неограничен достъп до образователната платформа iZZI на издателство Клет България.


Кой може да се възползва от този абонаментен план?

Тийн планът е достъпен за всички ученици между 6 и 19 години и има амбицията да бъде това решение, което дава на родителите онова, от което имат нужда – много добра цена и същевременно контрол върху разхода. Също така, както и при всички наши планове, 5G e включено в тарифата без допълнително заплащане. Самото включване на Тийн плана става от страна на родителя, който предоставя документ, удостоверяващ възрастта на детето - удостоверение за раждане, училищна карта, и попълва декларация за родителство. След това има възможност да избере между две ценови нива на Тийн плана – 19,99 или 25,99 лв.

А понеже децата държат да имат хубав телефон, имаме ексклузивни ценови оферти на различни като клас и цена смартфони. Така осигуряваме целия спектър - от устройството през плана и надеждната мрежа до най-важното - образованието.

Какви са плановете за развитие под новия бранд?

Yettel означава ново начало, а не край. През годините се утвърдихме като доверен партньор на нашите клиенти и ние ще продължаваме да се вслушваме в техните нужди и да им предлагаме такива решения, които да увеличат максимално ползите от технологиите в ежедневието им, в начина им на живот.


Още по темата: Владимир ХристовYettel
Още от

Спонсорирани публикации