Да доставяш здраве, а в основата да са хората

Спонсорирано съдържание | Обновена: 30 ное 2023 14:04 | 30 ное 2023 14:04, Александър Попов
Да доставяш здраве, а в основата да са хората

В настояще, в което изкуственият интелект заема все по-голяма роля в здравеопазването, успешният бизнес осъзнава, че в основата на всеки успех са хората. А добрата симбиоза между хора и дигитализация могат да превърнат всяка поставена цел в реалност.

Когато става въпрос за здраве, освен бизнес развитието се намесват и каузи.

Ние доставяме здраве! Това е мисията "ФЬОНИКС Фарма", компания във фармацевтичния сектор с дългогодишна история на българския и европейския пазар. Усилията й са насочени да допринася за по-доброто бъдеще на здравеопазването. Това, което ги отличава от много работодатели, е убедеността, че зад това бъдеще стои екипът.  

Вече над 20 години голямата европейска група, от която е част и българската компания, се радва на динамично развитие. Тя е лидер в 29 държави и с близо 48 000 служители. Компанията е ориентирана към бъдещето, има ясна визия, залага на атрактивно портфолио от продукти и услуги по цялата верига на фармацевтичните доставки, което непрекъснато се обновява. Обслужва почти 100 000 аптеки, милиони пациенти и редица компании във фармацевтичната индустрия.

В България "ФЬОНИКС Фарма" присъства на пазара вече 27 години. Компанията е много повече от дистрибутор на фармацевтични продукти и предлага спектър от услуги, разработени и развивани от висококвалифицирани специалисти.

Обслужва над 3000 аптеки и 250 болници, в портфолиото си има над 15 хил. продукта, специализиран здравен софтуер, партньорство с водещи производители на медицински изделия, ексклузивен представител е на водещи чуждестранни производители на българския пазар.  

Със своите дейности "ФЬОНИКС Фарма" е затворила кръга в обслужването и услугите на цялата здравна верига - производители, доставчици, партньори и крайни клиенти.

Хората на първо място

Философията на ФЬОНИКС Фарма също е ясна, зад успехите стоят хората. Пазарът на труда у нас е динамичен, а отношенията между работодателите и кандидатите за работа се променят с всяка година. Изискванията и от двете страни растат, а младото поколение допълнително внася нови измерения в тези отношения.

За компанията е важно хората да споделят идеите си, да имат активна позиция и най-важното - да търсят непрекъснато развитие. Независимо дали става въпрос за такива с ценз, или млади, които тепърва трупат своя трудов стаж. Всеки един от екипа има възможност да участва в разработването и развитието на продуктите и услугите, а културата „да растем заедно“ има своето изискване - да споделяш каузата здравето на българското общество да става по-добро.

Амбиция в дигитализацията и иновациите

Преди една година в България бе открит първият IT хъб на групата ФЬОНИКС. Той си е поставил амбициозната цел да бъде фактор при ускоряването на дигитализацията в здравния сектор в много страни, както и да се превърне в център за иновации в областта на здравеопазването, да доставя дигитални решения в полза на всеки един пациент.

И в този хъб основната роля в развитието му е тази на хората. В България и Европа има недостиг на IT специалисти, но ръководството на хъба е убедено, че у нас има достатъчно квалифицирани кадри, които могат да се включат в непрекъснато разширяващия им се екип.

Един от козовете на компанията е, че се фокусира върху развитието на хората и предлага добър баланс между работа и личен живот. Без да се налагат компромиси в отговорността, в хъба държат отношенията с екипа да са като към партньор, а не като работодател-служител. Формула, която е добре позната не само от миналото, но доказано по-трудно работеща и в никакъв случай гъвкава.

Хъбът е още едно от направленията, в които могат да открият своето бъдеще квалифицирани кадри - предимно разработчици и специалисти, които се занимават с изкуствен интелект и обработка на данни.

До края на 2024 IT хъбът на групата ФЬОНИКС  планира да разрасне екипа си до 150 души, а до 5 години - до около 250 специалисти.

Стажантската програма

ФЬОНИКС Фарма има добре развита стажантска програма, която продължава 4 или 6 месеца. Първата цел е кандидатите да се запознаят с работата и спецификите в различните отдели, а тези, които покажат желание и мотивация могат да станат част от развитието на компанията. Възможностите са разнообразни като позиции - от администрация, маркетинг и човешки ресурси до доставчици, логистика и IT специалисти.

По време на програмата се придобива и практически опит чрез изпълнение на реални работни задачи. През цялото време стажантите получават подкрепа от ментор, а стажът им е планиран с цел и стъпки на провеждане.


Спонсорирани публикации