Урала гори 100 литра нефтопродукти на 100 километра. Колко литра водка са нужни на водача за 200км? По-страшен от руския танк е само пияният му екипаж.
Коментар 7 кърти ..... :)))))))))) и съм съгласно с него, НО има едно голямо "но" у нас в БГ нямаме такъф асфалт без дупки, без кърпеж в градски условия (изкл. т. нар. магистрали).Страхотно чувство за хумор номер 7!
Дотука ми е ясно, че американските леки коли издържат тежестта на руски военен камион - даже рамката и стъклото на шофьорската врата са здрави. А дали лада или волга ще издържат да ги яхне US ARMY TRUCK ? Извинете за риторичния въпрос може биии !!!
До Дърт капралЧадо, доста си прав, само да ти спомена за изключително непретенциозното свойство на "Урал" да изразходва бензин (в бензиновия вариант) 100 литра на 100 км! Това е като нов, според съветската техническа документация! Сиреч - ако го юрнеш на едно учение от София до Странджа и обратно, горивото ще му е поне 3 000 лв (не броим разни кражби и други такива!)! Точно колкото биха изразходили и три натоварени с по 20 тона ТИР-а!
Ха сега да видим кой е по-по-най?!УРАЛът направо е изОрал крайслерчето....Действието се е развило не в Перник - както някои доста смело предположиха тук,забърквайки руски туристи,дошли на почивка тук с Крайслер и собствен ГСМ (в случая подвижна бензиностанция базирана на УРАЛ...), а всъщност действието/произшествието е станало някъде в Русия. Къде ли? Питай Гугъл,използвайки последните цифри от рег номер на колите- това е кода на градът в който са регистрирани...
Новобранци, това на снимката е УРАЛ, военна машина, много по-добра от американските и немски ***, които купиха за армията ни. Има и бензинов и дизелов вариант, много здрава и непретенциозна машина. Може би 5 на цената на един ***, купен за армията ни.Карат го почти новобранци, ремонтира се на полеви условия,не е капризен на ГСМ, електрониката е минимална, с бойно и нормално положение на работа. Автомобил, правен за война, с опита от тези, преди него.