Europa Distribution

Тридневният семинар акцентира върху водещите роли на социалните мрежи за кинореклама
13 мар 2011 12:31, Петя Славова
0
Europa Distribution
Снимка: София Филм Фест

За първи път Europa Distribution организира тридневен уъркшоп в рамките на 15-ия София Филм фест, посветен на „вирусния маркетинг” и употребата на социалните мрежи като средство за реклама на независими филми.

В Europa Distribution в момента членуват над 100 независими дистрибуторски компании от цял свят. Българските представители в международната организация са Арт Фест и Профилмс.

Днес интернет се нарежда на второ място след телевизията като рекламна медия. Все по-голямо влияние набират социалните мрежи и блоговете и основният акцент в трите презентации, които бяха поднесени на около 30 маркетинг мениджъри от цяла Европа, беше използването на възможностите за достигане на потенциални зрители именно в тези безплатни платформи.

В желанието си да обърнат поглед към практичната страна на възможностите пред независимите дистрибутори, водещите на семинарите Томас Маи (Festival Darlings, Дания), Ксавие Рот (Europacorp./Mercredi, Франция), Пиер Александър Лавел (Under The Milky Way, Франция) и модераторът Ан Санчес (Mercredi, Франция) насочиха вниманието и върху все по-засилващата се комуникация между дистрибутори и автори на филми за създаване и разпространение на ексклузивни материали за всеки филм с рекламна цел, които да бъдат разпространявани из интернет и споделяни от потребителите на социалните мрежи.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


0
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари