IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Europa Distribution

Тридневният семинар акцентира върху водещите роли на социалните мрежи за кинореклама

Europa Distribution

За първи път Europa Distribution организира тридневен уъркшоп в рамките на 15-ия София Филм фест, посветен на „вирусния маркетинг” и употребата на социалните мрежи като средство за реклама на независими филми.

В Europa Distribution в момента членуват над 100 независими дистрибуторски компании от цял свят. Българските представители в международната организация са Арт Фест и Профилмс.

Днес интернет се нарежда на второ място след телевизията като рекламна медия. Все по-голямо влияние набират социалните мрежи и блоговете и основният акцент в трите презентации, които бяха поднесени на около 30 маркетинг мениджъри от цяла Европа, беше използването на възможностите за достигане на потенциални зрители именно в тези безплатни платформи.

В желанието си да обърнат поглед към практичната страна на възможностите пред независимите дистрибутори, водещите на семинарите Томас Маи (Festival Darlings, Дания), Ксавие Рот (Europacorp./Mercredi, Франция), Пиер Александър Лавел (Under The Milky Way, Франция) и модераторът Ан Санчес (Mercredi, Франция) насочиха вниманието и върху все по-засилващата се комуникация между дистрибутори и автори на филми за създаване и разпространение на ексклузивни материали за всеки филм с рекламна цел, които да бъдат разпространявани из интернет и споделяни от потребителите на социалните мрежи.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата