Бомба за столична камера на КАТ

Самоделката отнесла "окото" на Орлов мост
Обновена: 17 яну 2011 14:25 | 14 яну 2011 08:45,
289
Бомба за столична камера на КАТ
Снимка: Булфото

Столичната полиция издирва мъж, който със самоделна бомба е взривил захранването на камерата на КАТ, монтирана на Орлов мост.

В сряда вечерта от СДВР разбрали, че радарът, който прави снимка на нарушителите, не работи.

Разследващите установили, че самоделката е била заложена на стълба на метри от кръстовището на бул. "Цариградско шосе" и "Евлоги и Христо Георгиеви".

До късния следобед в четвъртък експерти правиха оглед на мястото на взрива.

Полицията преглежда всички записи от видеонаблюдението на СДВР, за да се види дали някоя от камерите не е заснела човека, който е поставил бомбата.

Според първоначални данни дупката е пробита от не по-малко от 100 грама тротилов еквивалент.

Радарът с камера бе монтиран през пролетта на 2010 г. и ловеше нарушители, които карат с повече 30 километра над разрешените.

По статистика на Пътната полиция през 2009 г. ежедневно в София камерите на КАТ са хванали в нарушение по 1500 шофьори.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


289
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
169
6
 
5
 
! Отговори
>>> преди 13 години
Появил се е един Андрешко, дето си мисли, че ще пре.бе системата. Неговия вандализъм ще платим ние, останалите.Аз искам сигурност, когато съм по пътищата. Плащам данъци, за да ми бъде подсигурена тази сигурност. Малко ме интересува как ще бъде постигнато. Сиреч, готов съм да жертвам част от свободата си, за да получа тази сигурност.
168
6
 
4
 
! Отговори
Dido преди 13 години
Ами ето ти другата разлика - хората които плащат не мен осъзнават риска,хората които плащат на теб не им пука.Това е основния проблем на 99% от хората населяващи тази земя,не осъзнават какво се случва около тях, и тъй като нямат способността (или акъла) да разберат,че спазването на правилата е в техен интерес, трябва да им бъде наложено.А българина разбира най-добре като му се бръкне в джоба,колкото по-дълбоко,толкова повече разбира :-) :-)
167
3
 
7
 
! Отговори
glarus преди 13 години
Какво нещо е българина, когато му бръкнеш в джоба да си плати глобата озверява и с риск за живота си взривява полицейски съоръжения. Обаче ако е за друга кауза, никой не може да го накара дори да излезе на улицата и да протестира.
166
4
 
6
 
! Отговори
дядо гошо преди 13 години
Абе млади и недорасли хлапета,защо ревете от камерите?Това е единствения начин да ни вкарат в пътя!!!Защо в чужбина карате като АНГЕЛЧЕТА,а тука като ДЖЕГИТИ?Аз за стажа си от 40 години зад волана съм платил стотици глоби и като българско *** съм продължавал да правя същите нарушения.ЗАЩО?Защото са ни такива хлъзгави законите и всеки може да се исхлуе.Слечайно да е забранено говоренето по мобилен телефон по време на шофиране?А някой спазвали го?
165
14
 
10
 
! Отговори
Mравка преди 13 години
Като чета коментарите разбирам че всички роби са се примирили с полицейщината.Доброто е че се намерил един който не иска полицейщина и това ми се струва единствения начин да се противодеиствя.
164
10
 
19
 
! Отговори
шофер преди 13 години
Поредния *** се изявил. Ние плащаме от джоба си за тези камери, той тръгнал да троши. На който му пречат камерите значи не може да кара. Направо съм учуден колко коментари има, подкрепящи дребното хулиганство и против камерите. Ами аз в колата си возя любимата жена и невръстната си дъщеричка. Такива дето им пречат камерите, ***(рацери) въобще не ги искам на пътя.
163
2
 
2
 
! Отговори
>>> преди 13 години
1200 km делено на 40 km/h средно за града(което е силно съмнително; трябва да е по-малко) = 30 часа непрекъснато шофиране.
162
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
do nomer 151: 4oveche 6to opisvash bylgarina se1 se e poqvil ot dryga planeta?!Shto nqkoi hora jiveqt v nqkakvi filmi,4e bylgarite bili takiva ise otli4avali ot oniq hora,zashtoto y-a.
161
2
 
6
 
! Отговори
жорката преди 13 години
Значи - камерите, следящи превишената скорост отчитат нарушение, ако скоростта е над 30 км над допустимата
160
0
 
3
 
! Отговори
До "келе" преди 13 години
Така например има куриозен случай в Германия на двама братя близнаци, на които им се размиват няколко глоби, защото пред полицията и двамата отричат да са стояли зад волана. Пред съда експерти по лицева идентификация също не могат да докажат неуспоримо кой от двамата действително е на снимката и съда ги оневинява. Ако обаче се стигне до тази процедура и докажат, че сте бил ТИ зад волана си плащаш и масрафа по лицефата идентификация - обикновено тройно колкото е глобата :)
159
0
 
7
 
! Отговори
брях преди 13 години
Човече малко, има дни в които изминавам по 1200км в БГ и правя по 6-8 работни срещи в различни градове .....ТО БИЛО ПЪЛНО С БИЗНЕСМЕНИ В ТОЯ САЙТ БЕ :)СЕЩАМ СЕ ЗА ЕДНА РЕКЛАМА С ЕДИН БАКШИШ, КОЙТО ЩОТ БИЛ ГОЛЯМ ШОФЬОР ЗНАЕЛ КАК ДА КАРА И ГОВОРИ ПО GSM - КАТО ПРИТИСКАЛ GSM-A С ГЛАВА ДО РАМОТО, А ДВЕТЕ МУ РЪЦЕ БИЛИ СВОБОДНИ - АМА ТОЙ Е *** БАКШИШ, КОЙТО НЕ ОСЪЗНАВА, ЧЕ ТАКА НЯМА ВИДИМОСТ И НЕ МОЖЕ ДА ГЛЕДА В ОГЛЕДАЛА И Т.Н. .
158
1
 
9
 
! Отговори
Тодор Живков преди 13 години
Българската нация - нация техническа.
157
4
 
6
 
! Отговори
>>> преди 13 години
Записите нямали доказателствена сила за налагане на санкции? Е що са там тогава?
156
1
 
5
 
! Отговори
Потърпевш преди 13 години
Осъзнавам, Дидко - не е голяма разликата, защото и аз най-редовно правя по 1200 км на ден, но за разлика от теб, мене никой не ме пита дали случайно да не си отменя задълженията. Това, обаче, че аз нямам избор, не ме прави по-малко човече от тебе, просто сигурно имам повече началници от тебе. Истината е, че и двамата сме еднакво малки, но говорим за различни неща май - това е разликата между мене и тебе ;).
155
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Виж сега!Така е закона трябва да се спазва.Но има хора,които неискат и дърпат надоло.Сега друг е въпроса,че камерите се слагат с цел печелене на държавата,но презумпцията е ,че се слагат за да намалеят ПТП.И тук е разковничето.хората се разделят на 2 и почват да се карат да или не на камерите.А през това време държавата си прибира.Разбирасе,че за фрапиращи нарушения трябва да се глобява,обаче трябва и да има толеранс.Неможе за 10 км. отгоре да те глобяват.То грешката е допустима столкова.
154
3
 
4
 
! Отговори
>>> преди 13 години
Камерите са настроени така, че да не заснемат хората в превозното средство, а само регистрационния му номер. Точно затова и глобата се зачислява на собственика по регистрация на МПС-то. И престани да вадиш зайчета от шапката, защото нарушението на закона си е нарушение и как ще бъде регистрирано не е от особена важност. И на всичко отгоре след като не желаеш да бъдеш заснеман просто спазвай правилата.
153
3
 
5
 
! Отговори
До "келеш" преди 13 години
Друга особеност в Германия е, че по снимката трябва да докажат кой е бил шофьора, а не праскат глоба на собственика. Ако отречеш, че си карал ти лично и че не знаеш кой е бил зад волана на автомобила ти е работа на полицията да издири и идентифицира лицето. Ако имат съмнения,че все пак си ти завеждат дело, викат експерти по лицева идентификация и те по различни белези пред СЪДИЯ доказват, че на снимката си точно ТИ. Ако не успеят обаче и не издирят истинския шофьор нарушението остава ненаказано!
152
6
 
19
 
! Отговори
жорката преди 13 години
Чета, че доста хоре са против камерите, че им "смъквали кожи" и "пречели на движението". Е как точно пречи? Има си правилник за движение по пътищата, който трябва да се спазва - това е всичко. Камерата следи именно дали се спазва.
151
12
 
11
 
! Отговори
Боби преди 13 години
Най-сетне една прекрасна новина да прочета и тук!
150
2
 
5
 
! Отговори
До "келеш" преди 13 години
Аве пич говориш смешки. Къде си бил ти в Европа? Ограничения има най-различни. В някои страни на магистрала е 120 не 130, а в някои като Германия по повечето аутобани дори няма горна граница. Ограничения има само в определени участъци в ремонт или заради шумоизолация на населените места. А и толеранса в радара го има. Снимали са ме с 160 в ограничение 120 и ми бяха извадили 10% от скоростта -16 км заради възможна грешка на радара и глобата беше върху оставащите 24 км. над ограничението.