Самолет кацна аварийно на летище София

Имало индикация за пожар в товарния отсек
Обновена: 18 окт 2011 17:18 | 18 окт 2011 17:11,
26
Самолет кацна аварийно на летище София
Аварийно кацналият самолет. Снимка: Bulgaria On Air

Самолет Боинг 747 – товарен вариант, на Кралство Саудитска Арабия, с регистрация TFAAB кацна аварийно на летище София, съобщиха от транспортното министерство.

Самолетът е изпълнявал полет от Брюксел за Риад, превозвал е лесно изпарими вещества.

При прелитане над българското въздушно пространство екипажът е докладвал на Ръководство въздушно движение за светеща сигнализация за пожар в товарния отсек.

В съответствие на процедурата е поискано разрешение за аварийно кацане на летището.

Тече проверка, която до момента не е установила пожар на борда.

На пистата има пожарни коли и линейки в близост до самолета, които да се намесят при необходимост.

Входът и изходът към терминал 1 на аеропорта са отцепени.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


26
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
26
3
 
0
 
! Отговори
d'eba преди 12 години
verno ne e markiran samoleta, basi!
25
0
 
11
 
! Отговори
Петър преди 12 години
Ники, не лъжи. 747 си е установил на стоянката и не е мърдал. След него имаше само полет на Малев с достатъчно гориво, който направи кратък Holding. Хора, стегнете се, не ми говорете за аварийни писти и глупости, защото децата по форумите са по-светнита от Вас. Имало е авария, самолетът е дошъл, спазени са процедури, всички са доволни, освен 2-*** разбирачи във коментарите под новините! Поздрави на всички, четете, интернет е без пари!
24
0
 
11
 
! Отговори
Петър преди 12 години
До Артемида: А380 може да кацне на нашето летище, пистата го позволява, кацали са самолети с подобно тегло. Просто А380 по търговски причини няма скоро да се появи в София. Само малък брой летища тип Франкфурт, Токио, ЛА, Париж и 10-тина други имат нужната инфраструктура за обслужване на А380 чрез ръкави. Ние, Прага, Виена, даже Цюрих, Варшава, както и безброй други летища, в пъти по-развити държави не считат такава инфраструктура за нужна. Не пишете глупости, мили хора, има google....
23
0
 
8
 
! Отговори
Петър преди 12 години
До НИКИ: Tова, което искате да кажете е PCN - Pavement classification number. Който в София позволява кацания на такива самолети - не 2-3 годишна, а просто да си кацат, асфалта отгоре е полимерно-модифициран, самата писта наистина е на ниво. Кацат рядко, защото няма търговско потребление за тях. Аварийна писта не знам кое летище има. Много по-големи летища от нашето имат само по една писта, защото не е нужна втора, а аварийна - такова понятие в авиацията няма, по-скоро е лош превод по NatGEO.
22
2
 
1
 
! Отговори
CHEMTRAILS преди 12 години
До 19 - Orido: Знам какво и инверсионна следа и тя изчезва до 2 мин след като самолета е прелетял. А самолет, които пръска с химикали - алуминий, барии и стронции- следите остават повече от 1 час и се разтилат се и стават на облаци. Обясни ми как става така, ако самолета излиза само пара - инверсионна следа.Гледай интервюто на бившия шев на ФБР, които признава открито че се пръска със самолети по целия свят. Има геоинженери, които си правят какви ли не експерименти.
21
6
 
0
 
! Отговори
Ники преди 12 години
... Заради което се е наложило гръцки самолет с недостик на гориво да кръжи над София. Наложи ло се е да издърпат арабският самолет за да освободят място за гърците. Живеем в 21 век и сме столица в ЕС!
20
9
 
0
 
! Отговори
Ники преди 12 години
До господин 11. Коментара под номер 10 е много правилен. Не само дължината на пистата е фактор, а също така и какво има под асфалта, който виждате. Доколкото знам нашите писти са годни за не повече от 2-3 кацания на подобен самолет за 1 година. За такива типове самолети под асфалта обикнове се излиза бетон с дебелина 1 метър.Друг е проблемът, който не е споделен в новината, че нашето съвременно летище от 21 век няма аварийна писта и се е наложило самолета да кацне на единствената, която имаме.
19
0
 
5
 
! Отговори
Orido преди 12 години
Господин 18 болен мозък ти за инверсионна следа да си чел а ? , икономическия комерсиализъм няма нищо общо с тая простотия която си написал.. смешно е и да се коментира и сте плъзнали като мравки във всички форуми ., болни хора лекувайте се.. или четете повече техничска литература наред глупащините в интернет..айде миите си краката и по леглата...
18
6
 
4
 
! Отговори
CHEMTRAILS преди 12 години
Немаркиран самолет. Какви ли са тези лесно изпарими вещества ? Вируси, които искат да ни пръскат отгоре - chemtrails. За да печели фармацевтичната индустрия, трябва да има болни хора. За това е нужно да има болести. Chemtrails - химически пръскания от самолети. Напишете в google вижте и четете. Това не е конспирация, това е жестоката истина. Цел намаляване популацията на населението. Болни хора. Повече пари в фармацевтични фирми.
17
3
 
2
 
! Отговори
Do nomer 16 преди 12 години
Az sam ot tiq Ganiovci deto tebe te e sram da si priznaesh che si balkanski muj neshtastniko i se bix v gurdite kato sichki podkrepixa sestrite ni v Libia i kato sega wsichki se wdignaxa na protest srestu ciganiqta da gordeq se s tezi si sanarodnici a ti mojesh samo da ni zavijdash
16
6
 
3
 
! Отговори
артемида преди 12 години
Как може да се възхищавате и да приемата като голямо постижение фактът, че на софийската писта може да кацне Джъмбо?Срамота е на европейско летище в 21 век това да се възприема като постижение. Четох, че пистата не може да приема Airbus A380...тогава защо строиха това ужасно ново летище, след като не са адаптирали пистата за по-големи самолети??? идиотщина..обаче нали трябва да сме барабар Петко с мъжете.*** да може да се бие в гърдите.
15
3
 
5
 
! Отговори
Валчо преди 12 години
Самолета е готов да избухне в пламаци,заобиколен е от пожарни,а е паркиран на правителственна стоянка?
14
9
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Bravo, sega Tikvata ste triabva da pre-asvaltira i pistata...
13
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Air Atlanta Icelandic TF-AAB
12
9
 
12
 
! Отговори
пожарникар преди 12 години
"Колегата ББ.пръв дойде...с ножица в ръка.
11
0
 
16
 
! Отговори
Петър преди 12 години
До номер 10. Причините са търговски и липсата на потребление за такъв самолет. Просто човекът по-долу беше изтъкнал оперативни причини, които не са актуални! Поздрав!
10
0
 
24
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Актуална снимка!? Да вярвам ли на очите си??? Не мога да се въздържа да не поздравя Днес.бг! Браво. Най-после!За любопитните: Не дължината на пистата в София е причина (също и на старата писта) 747 да каца толкова рядко. Има други фактори.
9
0
 
32
 
! Отговори
Петър преди 12 години
Пистата в София е 3600 метра. Във Варна кацат чартърни джъмбота през лятото почти ежедневно на полоса 2500 метра. Когато Клинтън каца полосата в София още беше старата - 2780 метра. Т.е. Джъмбота могат да кацат и кацат в София 'без зор'. Отделно - доста често кацат Ан-124, в близкото минало имаше серия от полети с MD-11 и други големи самолети. Поздрав!
8
1
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Джъмбота за кацали много пъти в София. Преди 2-3 месеца друго товарно кацна авариино, едно време Клинтън кацна с джъмбо...
7
6
 
10
 
! Отговори
любител преди 12 години
Супер, че всичко е наред!Най- ме кефи, че явно все пак Джъмбо може да кацне в София, ако е много на зор :))))) не мислех, че пистата е достатъчно дълга!