Причина за сблъсъка: Вторият трамвай не спазил дистанция*

Сред пострадалите има възрастни хора и бременна жена
Обновена: 9 ное 2015 12:27 | 9 ное 2015 11:22,
73

Снимка: Булфото

Причина за катастрофата между двата трамвая тази сутрин е неспазана дистанция, обявиха от Центъра за градска мобилност в София.

Дистанцията не е била спазена от страна на втория трамвай.

Още по темата

Както Dnes.bg писа по-рано две мотриси се сблъската на кръстовището на булевардите "Сливница" и "Ботев" край Втора градска болница.

Сред пътниците е имало възрастни, както и жена в напреднала бременност, съобщи bTV.

Задната мотриса, български модел Т8-900М по линия 6, не е могла да спре и се е врязала в предната - един от новите трамваи Pesa Swing, които обслужват линия №7.

Българският трамвай е с тежки поражения, докато другият е само с пукнато задно стъкло.

Междувременно от "Пирогов" съобщиха, че седем от пострадалите в катастрофата са откарани при тях.

Пътниците на злополучните трамваи все още се преглеждат и затова не може да бъде дадена информация за състоянието им.

Движението по бул."Христо Ботев" в посока площад "Възраждане" поетапно се възстановява, съобщиха от пресцентъра на Столичната община.

Възстановено е движението на пътни превозни средства по бул."Христо Ботев", с изключение на трамвайното движение в посока площад "Възраждане". Трамваите по линии 1 ,6 и 7 са отклонени и движението се извършва по бул."Княгиня Мария Луиза".

*Информацията е актуална към 11.30 часа

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


73
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
34
10
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До Баба ДораКолкото и да плюеш по кметицата, ама си я избрахме отново и то без балотаж. Взе пак има и хора които я оценяват.
33
4
 
4
 
! Отговори
До 33 Чичо Станко преди 8 години
Трамваите по Витоша ги спряха през юли 2010-та. Това за теб "бол време" ли е?! Май си още ученик ...
32
1
 
10
 
! Отговори
Дедо Факт преди 8 години
Станко, моето момче, къде се пъхаш сред батковците? Много добре знам от кога няма трамваи по Витоша - аз там живея вече доста десетилетия.
31
3
 
11
 
! Отговори
Факт преди 8 години
По-рано половината трамваи минаваха по булевард Витоша, но откакто Фандъкова го затвори за трамваите, по булевард Христо Ботев минават два пъти повече трамваи, отколкото булеварда може да поеме. Ватманите се опитват да се залепят за предишния трамвай, за да минат и двата на зелено, а често минават и на червено. При такава ситуация е нормално да има поне по една такава катастрофа месечно и за нея не са виновни спирачките, невниманието на ватмана и всичко останало, което сега КАТ ще напише.
30
14
 
21
 
! Отговори
Киро кофражиста преди 8 години
До Ту'латаАко не беше Жан Виденов през 1997-*** да фалира 8 банки и да окраде 5 милиарда, можеше всички трамваи вече да са европейски
29
0
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Есента за трамвайте е като зимата за автомобилите. Падналите листа са такава пързалка, че спиране няма.
28
5
 
5
 
! Отговори
Чичо Станко преди 8 години
До ФактТрамваи по Витоша няма от бол време, моето момче
27
1
 
12
 
! Отговори
До Всезнаещите преди 8 години
Абе хора за какви руски трамваи ми говорите, това си е чиста проба БГ Разработка. Като започнеме от каросерията, минеме през управлението и стигнеме до спирачките, които са и огормния проблем. Неможе в 21 век, на този натоварен булевард да се движат трамваи с ръчка, където на ватмана да премине от режим на движение в режим на спиране му трябва 1 сек. да завърти ръчката, и отделно още толкова да започне да спира. Просто проблема е че БГ производството е чешка концепция от втората световна война.
26
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Тъпо е да се сравняват трамваи модел "Втората световна война" с трамваи от съвременен модел. Естествено, че старото ще е по-зле. Примерно сравнете новата Лада Веста, със старият дървен (дървена каросерия) италиански Фиат, чрез който всеки италианец стана собственик на автомобил. Естествено, че Фиата сега изглежда много зле.
25
9
 
17
 
! Отговори
Ту'лата преди 8 години
До Киро кофражистаКире, объркал си се, момче. От 26 години София се управлява от "умните и красивите". Защо за 26 години не сменихте трамваите, които наследихте от соца? Защото крадете прекалено много, Кире.
24
3
 
3
 
! Отговори
До vlady преди 8 години
Сметни си сам по твоите интервали, че на всеки зелен светофар по Ботев, на Сливница трябва да преминава повече от един трамвай, а там където се засичат и с други трамваи, става страшно.
23
3
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Хайде бракувайте ги тия стари бракми!
22
2
 
8
 
! Отговори
КуРти преди 8 години
До До кофражистаКво светкаш бе ? Това не е никаква татра а български соц таралясник София 100!
21
6
 
17
 
! Отговори
КуРти преди 8 години
Не защитавам Фандъкова и аз не мога да я понасям, но вижте разликата между дъртия соц казан и толкова оплютите нови полски трамваи, единия се е разпилял по формата на ръжда, а на другия му няма нищо, само козметични поражения. Къде са сега всички критици на новите "скапани" трамваи? Аз знам изпокрили са се като мишки, каквито са всъщност.
20
1
 
9
 
! Отговори
vlady преди 8 години
До До кофражистаСтарият трамвай е псевдомодернизиран БГ таралясник няма нищо чешко в него. Татрите в София са само четириосни вагони.
19
5
 
11
 
! Отговори
Спортен коментатор преди 8 години
Такъв ще е резултата като се срещнат Болния Сидеров и Кубрат Пулев
18
2
 
3
 
! Отговори
vlady преди 8 години
До АнонименИма голям брой стари, но прилични трамваи - T6A2(SF), T4D-M/C, T6B5, които още са напълно годни за експлоатация.
17
4
 
10
 
! Отговори
vlady преди 8 години
До ФактПричината за катастрофата са калпавите спирачки на БГ таралясниците особено псевдомодернизираните 9xx. Ботев не е чак толкова претоварен - само ТМ7 е на 5-6 минути пик, 1 и 6 са с пикови интервали 10-12 минути, 3 е съвсем нарядко, 8 и 10 минават по съвсем малък участък от булеварда.
16
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До Киро кофражистаСпоко бе, эфенди Бойко ше купи друг
15
10
 
18
 
! Отговори
Киро кофражиста преди 8 години
На снимката ясно се вижда резултата от сблъсъка на руските постижения и европейските