До деветдесетте години градският транспорт имаше институт и проектанти за релсовият път. Имаше специализирано предприятие и те произвеждаха и монтираха релсовият път. Тогава се монтираха и топлинни компенсаторни в релсовият път и това не се случваше, защото хората знаеха какво правят и защо. Сега всеки се занимава с неща от които не разбира, а знаещите са извън системата. Те просто могат да работят без да крадат и имаха съвест. Жалка история е днес!
Вярно, в 6-ти клас се учеше термичното разширение, и как се монтираще всичко със изчисления, в един по-друг хубав живот преди 1989-та. Сега са други физичните закони, има само един: на парите. Да живеят парите.
Така е с релси не се знае кво качество и откъде и майстори неграмотници камо ли да нивелират ,подвеждат правилно и успоредно кой ти учи това те ви резултата
Днес знаем, че желязната сплав притежава свойството еластичност. Това свойство се проявява само при формирането на ясна кристална структура от стопилката. А при използваните през Средновековието технологии при топенето на метала било невъзможно да се осигури правилното съотношение между желязото и въглерода. За тази цел била необходима непостижимата за онези времена температура от 1450 С. Не са знаели да го сложат на слънце да се разтопи.
"тра вер си" го цензурира, "транссексуалверси" не цензурира, ама трият мнението, Е КВО ДА НАПИШЕМ КАТО ИСКАМЕ ДА ГОВОРИМ ЗА ТРА ВЕР СИ? Тия неща дето трябва са от дърво под релсите, пък тук на снимките са от гнилоч?