Магистралите - готови до 1 август, обеща Павлова

Ремонтите по "Тракия"и "Хемус" ще се извършват по график
Обновена: 15 апр 2015 20:05 | 15 апр 2015 20:04,
40
Магистралите - готови до 1 август, обеща Павлова

В петък ще започне ремонтът на моста на 8 км на АМ "Хемус". Това каза министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова в предаването по bTV "Лице в лице".

Във връзка с образувалите се задръствания по великденските празници по двете магистрали „Хемус” и „Тракия” министърът коментира: "Когато са събрани много празнични дни се получава - голямото тръгване и голямото връщане на пътуващите. Над 300 000 автомобила влизат и излизат от страната, особено в София, преди и след празниците”.

По думите й, в тези моменти винаги има задръствания и винаги има тапи, като допълни, че задръстванията не са нещо неочаквано. "Това, което допълнително затруднява движението по АМ "Хемус” е ситуацията и проблемния участък на моста Елешница, при осми километър на магистралата”, обясни министър Павлова и допълни, че този участък от пътя е затворен повече от един месец за движение.

По думите на Павлова, основната средна лента е затворена не само заради дупките, но защото участъкът е опасен за движение и създава опасност за движение.

"Участъкът не се ремонтира, тъй като днес на заседанието на Министерски съвет бяха осигурени средствата, за да бъде извършен ремонтът. Необходимите средствата за ремонта на моста са четири милиона лева", заяви министърът. По думите й, магистралите и магистралните участъци не са ремонтирани повече от 30 години.

Тя допълни, че обратно на твърденията табели за ремонт няма. Тя обясни, че са поставени табели за стесняване на пътя в една лента и за намаление на километрите.

"Организацията на движението се съгласуват с КАТ и "Пътна полиция", които помагат за преминаването през този участък. Дупки за съжаление има и те са огромни. Те не са само в асфалта, но вече са и на бетоновата конструкция. Опасни са и ние не можем да си позволим да има още жертви. Съжалявам за причиненото неудобство, но пак казвам, по-добре да спасим човешки живот”, заяви министърът.

Павлова припомни, че днес са били отпуснати сто милиона за ремонт на всички критични участъци. Тя допълни, че с започването на ремонтните дейности по автомагистралите "Хемус” и "Тракия”, поетапно ще бъдат затваряни участъци.

"80 км. от двете магистрали ще бъдат качествено и изцяло ремонтирани, реабилитирани и реконструирани, така че да отговарят на изискванията. А всички останали стари участъци по АМ „Хемус” и АМ „Тракия”, където има мостови, както е мостовото съоръжение на Елешница, където има отворени дупки, ще се прави изяло подмяна на основата на моста и на основата на бетона”, поясни министърът.

Тя заяви още, че ще бъде довършен ремонтът на моста "Бебреш“ на АМ "Хемус" и двата виадукта на 61 км и 67 км на АМ „Тракия“, които са започнати, но не са довършени. "Ремонтът в тези участъци ще бъде направен по график. В участъците, които затваряме, движението ще е двупосочно с ограничена скорост от 60 км/час. Срокът за завършването на виадуктите е 1 ноември, каза министърът и допълни, че ще бъде направено всичко възможно участъците на магистралите извън тях да са в максимална степен готови до 1 август.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


40
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
9
8
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Няма ли кой да обясни на тази уредена партизанска ,че магистрали са само Люлин и Тракия.
8
4
 
8
 
! Отговори
Без Коментар преди 9 години
Ние така развивама магистралите ,че Тракия и Хемус ги превърнахме във второкласни пътища.
7
5
 
5
 
! Отговори
Идеалист преди 9 години
От едната страна ги изкарват, от другата се рушат!
6
7
 
10
 
! Отговори
мрън мрън преди 9 години
Няма угодия , било се крало ...ами краде се защото в тези фирми които строят и ремонтират работят българи като Вас , затова се краде , краде се и от рушвети по митници , болници , университети , навсякъде се краде , защото българския народ е крадливо племе затова .Този месец във Варшава се откива 6 км нов участък от метрото им които струва на европейските данъкоплатци 300 милиона евро , а в София дето се крадяло много от метрото 5 км метро струва 50 милиона евро .... разлика има ли
5
10
 
11
 
! Отговори
ЗАЩО преди 9 години
добре вие какво предлагате да не се строи и да не се ремонтира нищо , защото щели да откраднат от парите ....Тогава ви питам , като не се строеше и ремонтираше нищо , защо по времето на Ореха откраднаха едни 3 млрд от една банка ...Значи при всички случаи се краде , но колкото и да се краде от магистрали , метро , спортни зали , нови тролейбуси , автобуси ... поне има някаква полза и за обикновените хора ..
4
6
 
12
 
! Отговори
дебелогъз депутат преди 9 години
дупките ще се пръкнат след 1 м,гарантирано.
3
7
 
16
 
! Отговори
Венелин преди 9 години
Икономика не се прави с магистрали, магистрали се правят с икономика!При палячовците от герб всичко е обратно на нормалното, но дори един *** не може да стои дълго на главата си. Това, че смешниците ще се изплющят обаче въобще не ме интересува. Лошото е, че подредиха всичко в обърната пирамида и сега ни чака срутване.
2
7
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Охаа кво лапане пада. От един проект два пъти да цоцаш - сладка работа. Много изобретателни са тия от герб, бе. Свършват парите, хоп заемче, и пак и пак - до фалит. Пък после Орешарски виновен и всички доволни.
1
7
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Готови за 2-3 години, щото с парите за ремонти дето ще окрадат ще е 100% некачествено. След 2 години дупките пак ще зейнат.