Частни влакове ще пътуват до морето

Не сме в крак с евродиректива, либерализират жп превозите
27 фев 2016 09:08,
49
Частни влакове ще пътуват до морето
Снимка: архив, Булфото

Частни влакове ще пътуват по търговските линии на железницата до морето, съобщава Монитор. Това става възможно с приетите вчера на второ четене в зала промени в закона за жп превозите.

Редакциите й синхронизират нормативната ни уредба с евроизискванията. Оказва се, че ние заедно с други 6 държави от ЕС, сред които дори и Германия, не сме били в крак с евродирективата, засягаща либерализацията на пазара на жп превози.

Според зам.-министъра на транспорта Антон Гинев по търговските линии по дългите дестинации може да се заяви интерес от страна на частните превозвачи.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


49
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
17
0
 
5
 
! Отговори
е как искаш преди 8 години
до 24да си в крак с запада ? я посочи кога на избори в германия има купуване на гласове за по 25 евро ? кога германците са избирали популист който да ги оправи за 800 дена ? и как да стане като запада има поне 6-7 пъти по-висок бвп на човек ? е кой е виновен за неработещи съд и прокуратура-ясно пак ес е виновен.
16
1
 
1
 
! Отговори
на кои преди 8 години
До Анонимен 23демократи си събу гащите бе ? ами нали ти си избра първото правителство на луканов...*** !! ти него за демократ ли го броиш ? остави комунистите да се префасонират и пак да управляват България . а за държавната собственост..ами много е хубаво да се харчат общи пари-пример гърция ,нали там имат огромен държавен сектор,социална държава, 13-14 заплати...защо закъсаха или пак някой им виновен...друг
15
1
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Не сме в крак с евродиректива!!! АМИ АКО ПАГЛЕДНЕМЕ ЕВРОДИРЕКТИВЕТЕ ТО НЕ СМЕ В КРАК НИТО СЪС СТАНДАРТА ИМ НА ЖИВОТ НИТО С ЗАПЛАТИТЕ ИМ НИТО СЪС ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО НИТО С ПЕНСИИТЕ НИТО СЪС НИЩО КОЕТО ТЕ ГО ИМАТ. МНОГО ОТДАВНА МУ ТЪРСИТЕ НА БДЖ-то НАЧИНА ГО ГО ВКАРАТЕ НА ШУРО-БАЖАНАЦИТЕ СИ В РЪЦЕТЕ И НАЙ ПОСЛЕ ГО НАМЕРИХТЕ. ЕВРОДИРЕКТИНИТЕ СА ВИ ПОЛЕЗНИ САМО КОГАТО СА В ИНТЕРЕС НА ОПРЕДЕЛЕНИ СЕЛЯНЧЕТА ИНАЧЕ ГИ НЯМАТЕ ЗА НИЩО. ЕХ ВАШТА КОЖИЦА СЕЛСКА ***!!!
14
0
 
9
 
! Отговори
Един българин преди 8 години
Да бе. Ще повервам. Частни влакове по държавни релси.Цялата железопътна инфраструктура трябва да се смени, не само релсите!Ел. захранване, осветление, сигнализация, куп техника от времето на бай Тодор.На отделни участъци като Пловдив - Свиленград правят нещо, ама и то е "мани-мани", не ми говори! Фука се Тодор Живков II че щяло да има влакове-стрели, а ако погледнем Китай - там направо космически кораби на релси имат, и те вече пътуват! А ние пак сме до кофите за ***, уви...
13
2
 
0
 
! Отговори
да си преди 8 години
До Анонимен15чел , че ес може да съди държавата за такъв тип субсидиране ? и няма начин държавата да субсидира частна фирма ? посочи случай в момента когато имаме такъв тип субсидиране дори и за продукти от първа необходимост като хляб,мляко,лекарства ?по твоята логика сега държавата субсидира и автобусните превози . въпроса е да се създадат условия за приятно пътуване с жп транспорта каквито държавната фирма не може да създаде
12
1
 
19
 
! Отговори
Shark преди 8 години
Частни влакове, частна земя, частни хотели по курортите, частни предприятия, частни ЕРП-та, всичко е частно. А искате да върнете казармата, и защо?? Нашите деца да ви защитават частните имоти ли. Няма да го бъде Герберасти долни, или плащате на армия, или няма да има армия.
11
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До нещоКакто измислиха енергийно бедни, така ще измислят и транспортно бедни. Частника няма да е на загуба ще вдигне цената и за да е социално справедливо държавата (не баце а ние) ще субсидираме транспорта на амунджите!
10
3
 
2
 
! Отговори
нещо преди 8 години
До Тиневне разбрах...всички казват , че бдж печели от товарните превози а пътническите са губещи. става въпрос да се пуснат частници при губещите пътнически превози а ти говориш за налапване??? друг е въпроса ако държавното бдж така управлява превозите , че винаги е на загуба но ако частника излезе на + и предложи добри условия на пътниците къде е проблема ?
9
1
 
8
 
! Отговори
Тинев преди 8 години
Нали това е целта на ГЕРБ и котилото им: И това да се лапне.Мам ...........Пусти АQ
8
1
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
То повечето евро директиви звучат като едно времешния тезис че всяка линия успередна на априлската линия е права линия!
7
0
 
2
 
! Отговори
това , че преди 8 години
До Анонимен9в България няма конкуренция е вярно но вината е наша !! виж как е във виена например : имаш поне 10 доставчика на ел. енергия с различни конкурентни цени. всички ползват една мрежа която се управлява и стопанисва от една фирма на която доставчиците плащат за ползването и.можеш да си сменяш доставчика избирайки най-изгодното за което има специален сайт.а това което е в България е цирк но проблема не е , че е частната собственост
6
7
 
6
 
! Отговори
айде преди 8 години
тия на държавната хранилка бдж пак изреваха !! къде е проблема частник да извършва превози? купува композисии с негови пари, поддържа ги пак с негови и ако предлага добри условия хората ползват този транспорт. освен това за използване на жп мрежата плаща на бдж за поддръжката и и готово. някой май се страхува от конкуренцията. а иначе жп транспорта е един от най-сигурните и удобните
5
3
 
10
 
! Отговори
Морски преди 8 години
Точно така и ще стане. Ще има нови превозвачи по релсите, но вярвам, че композициите им със сигурност не могат да изглеждат по-зле от до болка познатите. В крайна сметка ще пътувам във влак. Няма да заявявам интерес да купувам линия на железницата. И все ми е тая дали е държавен, или частен. Интересува ме да е безопасно, чисто и персонала да е усмихнат. На този етап е опасно, мръсно, а служителите се държат, като че освен билета съм им длъжен и за още нещо. Благодаря.
4
3
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Хаха изедниците не се спират пред нищо! Всеизвестно е, че печалбата в железниците идва от товарните превози, а пътническите се дотират. Сега ще приватизират печелившата дейност, а паричките вместо да отиват към пътническите превози ще влизат в частен джоб! Колко удобно!
3
3
 
21
 
! Отговори
Перспективи преди 8 години
Частни влакове, собственост на частни превозвачи, ще пътуват по търговските линии на железницата до морето и ще папкат тлъстата печалба, като укриват истинския и размер, а скъпата поддръжка и скъпата организация на този стратегически отрасъл остава за сметка на държавата. А държавата това сме ние, значи за наша сметка. Радвайте се, сънародници!
2
1
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
БДЖ и без това едвам крета, сега ще го довършат.
1
1
 
22
 
! Отговори
е да де преди 8 години
Досеща ли се някой кои ще бъдат тези частници няма да се учудя ,ако се окажат до болка познати "бизнесмени".