36 хранения "гратис" в бизнес ложата на летището в Мюнхен

Мъж се опита да изпързаля Lufthansa, но след това си плати солено
Обновена: 2 юли 2014 14:17 | 2 юли 2014 14:17, Бойчо Попов
22
36 хранения "гратис" в бизнес ложата на летището в Мюнхен
Снимка: Lufthansa

Трикът с постоянния достъп до Lufthansa Business Lounge на летището Мюнхен понякога може и да сработи. Поне докато авиокомпанията не влезе в следите на измамника.

Общо 36 пъти един жител на Мюнхен е използвал услугата за презаверяване на билети на Lufthansa, за да се възползва безплатно от предимствата на бизнес салона. При това дори не си е и мислил да пътува. И затова сега трябва си плати прескъпо за дяволъка, предава DPA.

По данни на Окръжния съд в Мюнхен (дело № Z 213 C 31293/13) „хитрият паразит“ си е купил билет за самолет на Lufthansa за полет от Мюнхен до Цюрих на стойност 745 евро. В цената влиза и ползването на бизнес салона на летище Мюнхен, от което той се е възползвал нашироко. Безплатните услуги включват не само закуска, обяд и вечеря на шведска маса, както и напитки и дребни закуски, но също така и ползване на душове и конферентни зали.

За периода от една година мъжът е чекирал билета си общо 35 пъти и след това е прекарвал доста време в бизнес салона. След това е презаверявал безплатно билета си за нова дата. Когато след една година авиокомпанията го анулира, той си купува нов билет и отново започва своята игра.

Но междувременно авиокомпанията е влязла в следите му. Вместо да предприеме ново презаверяване на полета, на касата му възстановяват цената на билета и в същото време му предоставят фактура за общо 1980 евро за 36-те посещения в салона.

След като хитрецът отказал да плати, случаят се появява под формата на дело пред Районния съд в Мюнхен. В защитата си ответникът посочва, че броят на презаверките на билета е неограничен за закупените от него билети. Предложението е насочено към бизнес пътници, които се нуждаят от по-гъвкаво разпределение на техния полет, твърди обаче в защита авиокомпанията.

Районният съд в Мюнхен взел страната на авиокомпанията и наредил мъжът да плати по 55 евро за всяко посещение на бизнес ложата. В становището на съда се казва, че пътниците имат задължението да сътрудничат при изпълнението на услугите - следователно мъжът е трябвало да лети. Още повече че като домакин на обвиняемия авиокомпанията е имала разходи и преди самия полет.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


22
Още по темата: Lufthansa
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
17
0
 
1
 
! Отговори
Monibonboni преди 9 години
Е, какво толкова сервират в тази бизнес ложа, че да си заслужава такива еквилибристики?
16
2
 
3
 
! Отговори
Рефер Енд Ум преди 9 години
Същите сополи като Луфтханза са и Франс еър и Сити джет! Държат се като, че ли слънцето изгрява само за тях. Да не говорим, че пилотите им са като каруцари, а прочутите Еърбъси са като талиги. Нашите от България еър ги превъзхождат в пъти и като обслужване и като пилоти!
15
0
 
3
 
! Отговори
Do 8 преди 9 години
Защото не си летял с Wizz Air до Дортмунд. Луфтханза може и да са прави в случая, но и немците хич не ги харесват и ако имат възможност, летят с други линии.
14
1
 
12
 
! Отговори
ДДД преди 9 години
На Луфтханза само цените им високи. Държат се отвратително с българските си пътници, поднасят им лоша храна, зимно време може да е откровено замръзнал нефел сандвич. При смяна на полет за Хелзинки, сравнението беше ужасно: от България до Германия някакво подобие на закуска, после от Германия за Финландия - изобилие, разнообразие, топли съставки, вкусотии, после на връщане същия номер: за българите почти нищо, при това замръзнало.България ер предлага в пъти по-добро равнище на по-ниска цена.
13
1
 
24
 
! Отговори
Вуйчо Ваньо преди 9 години
Напълно подкрепям решението на съда и действията на Луфтханза. ***, правещ се на тарикат трябва да бъде наказан, защото иначе всички ще започнат да се държат така и тогава щем не щем ще трябва да бъдат ограничени някои услуги, предлагани в момента. И какво ще излезе - редовните пътници ще страдат заради нахалството и тъпотията на един ***.
12
3
 
35
 
! Отговори
www преди 9 години
За това трудно ще се оправим, за част от хората това си е "нормално". И да обясня на големите юристи от форума: за разлика от нашият съд, в белите държави се гледа и целесъобразността. И докато тука за един подпис можеш да отървеш и убийство, в случая дори и да е спазена буквата на закона, справедливостта изисква друго. Ама всички са капацитети тук.
11
0
 
20
 
! Отговори
* преди 9 години
А аз досега си мислех, че националният герой, селският тарикат Андрешко е българин...
10
21
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
НИЕ ГИ ОТКРЕХНАХМЕ НЕМЦОИТЕ НА МНОГО ТРИКОВЕ. ПРЕЗ 95 ГОДИНА КОГАТО БЯХ ТАМ НЕМЦИТЕ БЯХА КАТО ТЕЛЕТА В ЖЕЛЕЗНИЦА. НО СЕ ОТВОРИХА ПОКРАЙ НАШИТЕ *** И БГ ТАРИКАТЧЕТА. ТОЛКОВА ЗАЛУПЕНИ БЯХА ЧЕ ПРОСТО СЕ ЧУДЕХ КАК Е ЖИВА ТАЗИ НАЦИЯ. НО СЕГА ВЕЧЕ СЕ ОТВОРИХА ПОКРАЙ НАС И Е ТРУДНО ДА ГИ ИЗЛЪЖЕТЕ. ТРЯБВА ДА СА НИ БЛАГОДАРНИ ЧЕ ИМ ОТВОРИХМЕ ОЧИТЕ. НО ВМЕСТО ДА СА НИ БЛАГОДАРНИ ТЕ ЗАПОЧНАХА ДА СЕ ПРАВЯТ НА ПО ТАРИКАТИ ОТ НАС.
9
3
 
23
 
! Отговори
Автомобилист преди 9 години
Човека бил прав, луфтханза сами си били виновни...*** и вие сте едни *** тука във форума - хитреци на дребно.
8
14
 
16
 
! Отговори
ФИНАНСОВ ПЪНКАР преди 9 години
Lufthansa са типичните немски цинтяри !Знам за поне няколко немски компании които ги бойкотират и не летят с тях !Много бизнеси у нас с радост ще осигуряват безплатна закуска на хора които са депозирали 1500лв без лихва и не си ги търсят ! Да не говорим ,че кетъринга е почти безплатен за Lufthansa защото много от храните и питиетата им ги дават без пари с рекламна цел за да зарибяват по-богатите потенциални клиенти!
7
3
 
28
 
! Отговори
Абсент преди 9 години
"Хвани ме,ако можеш"2. Е хванали са го ... германците освен дисциплинирани са и последователни до педантичност.
6
19
 
16
 
! Отговори
Елемаг преди 9 години
Няма как да ме убедите ,че това не е някой симпатизант на БСП или ДПС.На тях ,само келепир и дай.Сидеров едва ли,той там е пръв приятел с "Луфтханза".
5
18
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
По същата логика може да отидеш в заведение да си поръчаш ядене,да изпозлваш тоалетната цял ден(която е безплатна) за клиенти и после да ти дадат фактура.
4
15
 
39
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Да обжалва пред по висока истанция, това е пълна глупост.Той не е нарушил закон. Използвал е услуга която му се полага с билета. Това че Авиокомпанията не е сложила лимит на ползването на салона си е изцяло неин проблем.В крайна сметка негативите са за авиокомпанията, защото с такива съдебни процеси не се привличат клиенти.
3
0
 
10
 
! Отговори
бай ганю преди 9 години
хитрият измамникът съм аз .
2
4
 
25
 
! Отговори
факт преди 9 години
В ГЕРМАНИЯ НЕМА ЛАБАВО, ИНТРИГАНТИТЕ И ИЗМАМНИЦИТЕ СА КЛИЕНТИ НА СЪДА, А ТОЙ НЕ СЕ ПАЗАРИ И ШИКАЛКАВИ, НАПРАВО СЪДИ СПОРЕД ДЯВОЛЪКА.
1
10
 
16
 
! Отговори
BG преди 9 години
Няма съд в България, който да издаде такава присъда. Няма! Тук в БГ клиента винаги е прав, а компанията е грешна, че не е написала колко пъти може да се презавери билета. Щом не е написала - ще си понесе последствията.