Новината отпреди 50 г. за Путин: Появата на Ту-144

Руският президент иска да чуе, че страната му се развива максимално
308
Новината отпреди 50 г. за Путин: Появата на Ту-144
Снимка: архив, Ройтерс

Президентът на Русия Владимир Путин участва в юбилейното издание на новинарската програма "Время", която на 1 януари навършва 50 години, и отговори на въпроси на водещите за това какви новини би искал да чуе, предаде ТАСС.

"Аз съм реалист, разбирам, че едва ли някога в ефир ще прозвучи, че ние блестящо сме изпълнили абсолютно всички задачи, които сме си поставили, че сме решили всичко. Просто такова нещо в реалния живот никога не се случва. Но много би ми се искало да чуя в новините и не само в новините, а и в анализите, че сме положили максимум усилия за постигането на целите, които сме си поставили, че сме постигнали максимален резултат, съобразно ситуацията, в която сме били в момента на началото на решаването на задачата, и в края на срока, който сме си определили, формулирайки тези цели", обясни той.

Путин призна, че още преди да застане на държавния пост, е свикнал да го наблюдават, но не обича особено да се появява на екрана.

Той отговори отрицателно на въпроса дали го напряга присъствието на камерите, но все пак призна, че донякъде си остава "непубличен човек". На въпроса дали е бил принуден да се откаже от някои навици заради почти постоянното присъствие на журналисти, той отговори: "Колкото и странно да е, не".

"Защо ли ? Защото животът и работата ми действително са пред очите на всички, но аз и в предишния си живот се стараех да се държа така, сякаш постоянно ме наблюдават. Може би поради предишната ми професия. Но не може да се каже, че ми се е наложило да променям нещо кардинално", каза Путин.

На въпроса коя новина отпреди 50 години го е впечатлила най-много, президентът отговори че едно от ярките събития в края на 60-те и началото на 70-те е било появата на свръхзвуковия граждански самолет Ту-144.

"И досега това изглежда някаква фантастика, а тогава беше нещо невъобразимо", каза Путин. Той сподели, че смята програма "Время" за еталон на надеждна информация и че независимо от заетостта си предпочита да я гледа в пряк ефир. "Затова се старая да нагоди графика си така, че да успея да я гледам. Ако не - гледам и записи, но не зная защо, уж нищо не се променя, но не е същото, в пряк ефир е някак по-интересно", сподели той.

(БТА)

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


308
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
198
6
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
понеже още държите тоя бълвоч, като новина номер едно, пак ще напиша - русняците са едни несретници, които само се бият в гърдите и повтарят, че са най-великите изобретатели и конструктори, и понеже притежават най-големия ресурс от полезни изкопаеми са най-слабата световна икономика, с най-бедното население!!!
197
5
 
2
 
! Отговори
Боби преди 6 години
До ТехноимпексСписък на руски копирани неща:Волга - Форд - ОКЖигули - Фиат - Купен е ЛИЦЕНЗЧайка - Крайслер - ОКУАЗ - Jeep - ГлупостиАК47 - Stg44 - Още една отдавна развенчана ЛЕГЕНДАМиГ15 - Ф86 - ГЛУПОСТИ ТОТАЛНИ МиГ-15 е Центробежен Реактивен Двигател(Лиценз на Ролс Ройс) Ф-86 е с Класически Осеви реактивен двигател. Ф-86 е почти два пъти по-тежък от МиГ-15 Ту4 - Б29 - Да Копие направено по изискване на СталинТ50 - Ф22 - Като Концепция съм съгласен - Иначе като изпълнение НИЩО ОБЩО
196
4
 
4
 
! Отговори
Боби преди 6 години
До Анонимен 203Су-57 е наследник на 3 прототипа - Су-47 с обратна стреловидност, Су-27 с една мотогондола преработена както двигателите на Ф-22 другата нормална и Су-27 с интегриран бомбоотсек между двата двигателя.Защо Су-57 не е копие на УФ-23УФ-23 няма двигатели с изменяем вектор на тягата а само с устройство за намаляване на ИЧ излъчванеСу-57 има различна опашка с класически Кил и управляващи плоскостиСу-57 има пред входа на двигателите си аеродинамични плоскости които даже нямат име
195
5
 
6
 
! Отговори
Техноимпекс преди 6 години
Списък на руски копирани неща:Волга - Форд;Жигули - Фиат;Чайка - Крайслер;УАЗ - Jeep;АК47 - Stg44;МиГ15 - Ф86;Ту4 - Б29;Т50 - Ф22и много други
194
1
 
5
 
! Отговори
Гост+ преди 6 години
198: 600 mph=965 km/h - що ти с колко летиш с твоя самолет?
193
4
 
1
 
! Отговори
Боби преди 6 години
До Гост+До 198Експертии Гост+ макар че греши кардинално в отделни случаи е прав1. Има РЕАЛНА СКОРОСТ СПРЯМО ЗЕМЯТА - Преди се мереше с радар сега се ползва ГПС2. Има РЕАЛНА СКОРОСТ СПРЯМО ВЪЗДУШНИЯ ПОТОКИ така обикновено дават за самолетите Реалната Скорост Спрямо Земята на дадена работна височина при безветриеБоинг -777 Работна скорост 900км/ч (рссз) на 10000м около 600км/ч Спрямо Въздуха при безветрие на 10000м(ветровете там са до +/-250км/ч (рссз) и това си е нормално)
192
0
 
4
 
! Отговори
Пешо преди 6 години
До АнонименКонкорд не беше ли френски или европейски, нещо такова.
191
7
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Руснаците са царе на краденето. Су 57 го източиха от FY 23 ама щатите имат серийно производство на Ф 22 а руснаците още циклят с 8 машини по парадите. 8 самолета за 25 години.
190
6
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Руснаците се хвалеха, че службите им са толсова добри, че откраднали информация за проекта Конкорд и даже пуснали Ту 144 два дена преди американците. Да ама копието си е копие а оригиналната идея и изпълнение си е американска.
189
5
 
3
 
! Отговори
Боби преди 6 години
До ЗозоЩо СНН ли е надежден източник или Недай боже Ройтерс или Ал Джазира??? ДВ и ББС бяха може да се каже умерени в клеветите и лъжите но наскоро имам чувството че всички копират едно и също съдържание само казано с различен Акцент ...
188
3
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
ту 144 първи полет - 31 декември 1968конкорд първи полет 3 март 1969
187
2
 
7
 
! Отговори
Роло преди 6 години
Мен пък ме изкефи филмът на NG за английските подводничари. С документални кадри как минават на метри под шлепа Кузя в разгара на студената война!
186
3
 
3
 
! Отговори
до Гост+ преди 6 години
Ти имащ ли представа колко са 600 мили в час, та пишеш глупости? Летял си си въобще някога?
185
2
 
0
 
! Отговори
Боби преди 6 години
До Анонимен 189Първия самолет който може да лети със свръхзвукова скорост без да включва форсажа е Ту-128 Fiddler(Измамник) и то само на голяма височина и разбира се без ракетиТова още тогава 1961 година показва че може да има самолети - разбирай може да има свръхмощни по онова време двигатели и напълно икономични по онова време двигатели които да позволяват самолета да поддържа свръхзвукова скорост на полетаСега има бойни самолети способни на това скоро ще излезнат и бизнес самолетите
184
5
 
5
 
! Отговори
Зозо преди 6 години
Той сподели, че смята програма "Время" за еталон на надеждна информация.....Уахахахахахаааааааааааааа, както и РТ и ТВ Атака, уахахахааааааааааааКремълският миньон пак се изказа!
183
3
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ту 144 се разбива на авио шоу в Ле Бърже. Франските деспечери не са планирали добре полетите и срещу Ту 144 неочаквано изкача френски Мираж (а може да е искал да снима от близо), пилотът прави рязка маневра и губи контрол над самолета. Загива целия екипаж, не е имало пътници. Конкорд се разбива на летището в Париж при редовен пътнически полет и всички пътници на борда загиват, слет това го свалят от експлоатация.
182
2
 
2
 
! Отговори
Боби преди 6 години
До Анонимен 208Реално има два Ту-144 които са еднакви само по името си.Първия е с двигатели моноблок 4 двигателя един до друг - веднага се установява че двата средни прегряват но трябва да се бърза за да изпреварят програмата Конкорд.Втория Ту-144Д вече малко или много повлиян от Конкорд има две мотогондоли с по два двигателя. Реално това е различен и от първия Ту-144 и от Конкорд(100човека срещу 150 за Ту-144Д) самолет. Но след няколко инцидента и с него поставят Кръст на програмата
181
9
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Русия не може да направи нищо свясно. Кола ли ? Телевизор, компютър или самолет ? Нищо. Само безумни хвалби. Даже и прехвалените им военни самолети са тотални таралясници. Едно турско айше им свали бомбардировача. Нямат "невидим" самолет като F-117 или В2. Нищо !!!
180
5
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Конкорд беше изключително скъп и шумен самолет. Имаше само една линия - Париж - Ню Йорк и летеше много рядко защото билете струваше няколко хиляди долара. Накрая Конкорд безславно се разби с пътниците на летището в Париж и беше свален от експлоатациа.
179
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
207 Да но днес работят по въпроса