Маркетинговите грешки, които трябва да избягвате

Внимавайте с измерването на данните
Обновена: 7 авг 2013 19:45 | 7 авг 2013 19:45, Теодора Драгоева
3
Маркетинговите грешки, които трябва да избягвате
Снимка: blog.thecasongroup.com

До голяма степен модерният маркетинг се базира на данните, а пазарът се ръководи от данните. Съществуват и други начини, чрез които може да се измери напредъкът.

Има хиляди възможни показатели, чрез които могат да измерят различните стойности. Всеки маркетинг ръководител трябва да следи показателите в своя отдел, защото това му помага да вземе по-добри решения. Той обаче трябва да избягва следните често допускани грешки:

1. Измерване на суетата. Твърде често търговците разчитат на измервания, които целят да оправдаят тяхното харчене на средства. Вместо да преследват показатели, които измерват резултатите на бизнеса и подобряват представянето на пазара и рентабилността, те избират показатели, които звучат добре и впечатляват хората. Често срещан пример са впечатляващи прессъобщения, в които са описани харесванията във Facebook, както и други приложения.

2. Измерване както е по-лесно. Когато измерването на приходите и цялата печалба е трудно, от маркетинговия отдел решават да използват мерни единици, които стоят зад тези числа. Този метод може да бъде приемлив в някои ситуации, но буди съмнения в мениджърите, които не са сигурни дали тези финансови показатели са точно това, което те трябва да знаят.

3. Фокусиране върху количеството, не върху качеството. Повечето фирми измерват количеството на своите продукти, а не тяхното качество. В даден момент фокусирането единствено върху количеството, а не върху качеството може да доведе до продукт, който изглежда добре, но не дава печалба.

Другите съвети по темата можете да прочетете в сайта на Tialoto.bg 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


3
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
0
 
1
 
! Отговори
Иван Пешев преди 10 години
Маркетолозите са *** в нашето общество , лъжливи, суетни , *** назначени с връзки. В най-добрия случай нищо не правят освен да си придават важности, а могат и да вредят. Никога не си наемайте маркетолог, който само това е учил и работил , по-добре да си обучите свой кадър който да се преквалифицира за да я върши тази работа. Тези са уникално *** същества които само си приписват чужди заслуги и генерират корупция.
2
0
 
1
 
! Отговори
онбашията преди 10 години
чудесно, чакаме статия за най-честите грешки при опроводяването на печатни платки
1
1
 
5
 
! Отговори
Nobody преди 10 години
В тялото.беге да ходим да четем за маркетинг?!? Трагедията от неудържима става неспасяема....