Край на комплексите – забраниха рекламите с Photoshop

В САЩ вече има забрана на хората да се обещават нереални неща
Обновена: 19 дек 2011 16:48 | 19 дек 2011 15:57,
49
Край на комплексите – забраниха рекламите с Photoshop
Снимка: Lancome

В мрежата плъзна новината, че Националната Рекламна Дивизия на САЩ (NAD) е взела решение за забраната на козметични реклами, чиито образи са минали през Photoshop обработка.

Решението е продиктувано от факта, че потребителите са силно повлияни от визуалното у рекламата, а рекламните агенции започват да злоупотребяват с това.

До решението се стигнало, заради новата рекламна визия на Procter & Gamble (P&G) CoverGirl и по-точно на рекламата на спиралата NatureLuxe Mousse Mascara, която представяла снимка на един компютърно обработен образ на модел, притежаващ нереално красиви и дълги мигли.

"Не е редно да бъде показван ефектът от даден козметичен продукт по подобен начин. Не е правилно да се използват снимки, за да се покаже как би изглеждало лицето ви след употребата на въпросната козметика, а след това с малки букви да бъде разяснявано, че това не е съвсем така", коментирато от Дивизията.

Припомняме, че подобна бе и съдбата на рекламата на Lancome с Джулия Робъртс, която миналата година бе забранете в Обединеното Кралство, като причина отново бе нереалният й образ.

Още подробности за решението на Националната Рекламна Дивизия на САЩ, както и малко любопитни снимки и реклами, може да видите в Tialoto.bg
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


49
Още по темата: Photoshopрекламизабрани
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
8
0
 
22
 
! Отговори
Аз преди 12 години
Да вземат да забранят и пластичните операции, че всичките холивудски звезди са се сдобили с такива, включително и Джулиа. То не са перфектни носове, скули, уста... Погледнете само преобразяването на Меган Фокс - потърсете в гугл plastic surgery Megan Fox ili Julia Roberts и ще ви стане ясно.
7
2
 
34
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Джулия РобъртС,неуважаеми драскачи....
6
3
 
41
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Е, най-после! Вече ми е омръзнало да гледам същества по рекламите, чието съществуване е невъзможно.
5
6
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Че кой ви кара да гледате лицата бе? Гледайте 20 см по- надолу, там няма фотошоп! Е, може да има силикон, евентуално...
4
1
 
46
 
! Отговори
до 2 преди 12 години
За какви бръчки говориш,скоро гледал ли си козметични реклами?Там поканили 16г ученички,разни модели и някоя 40 годишна си мисли,че ще стане същата като на 16 - хахаха.
3
11
 
38
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
тия с фотошопа поне да и бяха посмалили джукищата,че са от ухо до ухо
2
3
 
61
 
! Отговори
??? преди 12 години
А как ще им забранят да показват по-млади /без бръчки/ жени, уж ползвали продуктите. Как ще се докаже, че нямат оперативна намеса, когато тя стана вече достъпна като грим?Ще спрат ли да ни показват изкуствени мигли по 5 см. дълги вместо "новата" спирала..........Какво се сетиха сега..... че тя рекламата сама по себе си е узаконена ЛЪЖА!
1
6
 
68
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
ако това наистина се случи 99 % от фирмите продаващи козметика ще фалират :))