Еврика, разкриха тайната на продажбите на нови коли в България. Народът купувал като невидял нови коли, за да ходи на почивка в Гърция и да пътува с нова кола по новите магистрали.
Продават се и още как! Пълно е с коли в диапазона 25-35к лв, главно Тойоти, Дачия, Пежо и VW. Лизинги с месечни вноски от по 300-400лв, абсолютно приемливо.
Ами аз когато казвам че нови автомобили в булгарско никой не купува те ми вадят статистики колко много народ си били купили нови автомобили. Да купили са си ама само на хартия. Този номер го правят откакто свят светува вие сега ли се Събудихте бе заспалите.
Е нали само преди няколко месеца писахте точно тук статия за това колко много българи си купували нови коли и били богати. Сега що стана..... Пак некакви схеми.
Всяка осма кола, а не всяка четвърта и не в Европа, а извън България. България е в Европа, а явно препродажба в България не е тема на новината. Колкото до статистиката на МВР, в случая на КАТ, то тя за нищо не става и обикновено е доста остаряла. Сега примерно в един от порталите на парвителството има някакви силно обобщени данни за 2014 и 2015 година. За какво ми са толкова стари и без детайли?
До extremist"Нова" кола е автомобил с показания на километража (одометър, както би казал Краси) до 50 км. Купуваш я в салона, качваш я на автовоза и я продаваш нова където си искаш.Капиш?
съобщава "24 часа" ..........хаха ......тука в тоа сайт има ли Текст който да не е копиран от друга Медия?
чети бе, връщат се обратно в ЕС щито в Гърция тази кола е с 5000 евра отгоре новичка. Каква Русия и араби сънуваш
Значи, снабдяването на Русия и арабския свят, със западни коли, минава основно през България.Тогава се пита..... "КОЙ ИЗПЪЛНЯВА ПОРЪЧКИТЕ".. И КОИ СА ФИРМИТЕ..???!Значи----не са само араби.. Хахахаааа
Това е отдавнашна практика, нищо ново. Тук цените са доста по ниски, един и същи модел може да достигне до 10-15к лв разлика, в сравнение с цените в ЕвропаТака че нищо не се криви, поне от 15тина години си е все същотоСъщото но в обратен ред се прилагаше за скъпи и луксозни коли. Всички са виждали еднаквите номера почващи с SHA. В един момент се усетиха и намалиха акциза, сега си ги взимат директно оттук
Нещо не разбирам смисъла на това... купуват я тука уж фиктивно и я препродават в чужбина? То вече няма как да я продадът, като нова кола? Как печелят производители по тоя начин...
Търговия: Всяка четвърта нова кола у нас препродавана в Европа