абе смеснникк ето ти стстията..........едномоторен витлов самолет Чесна 172 пикира над храма Василий Блажени и каца в единия край на Червения площад. След минути самолетът е заобиколен от любопитна тълпа, а пилотът й маха и се усмихва самоуверено.Пилотът е 18-годишният Матиас Руст, който е успял да прелети над може би най-охраняваната.....
Не е ясен производителят на оранжевата кутия!?Да разбираме ли,че не е ясно със какви резервни части се поддържат изтребителите ни?Малцина вече вярват на това,което огласявате.
До до Просото Та да продължа:-Това,за което споменаваш, е АРХАИЧНА работа!..Отдавна фърчалките се следят не само по "класическия начин",но и със "съвременните космически технологии"..Така че си прави сметка какво са наблюдавали и какво ни поднасят!
До до Просото..Не че съм длъжен да ти отговоря,но ще го направя:..-ПЕРФЕКТНО съм запознат с възможностите на радиолокацията,защото бая време прекарах в БНА да следя и свалям нежелани въздушни посетители....ИМА така наречените "мъртви зони",но те са свързани с НЕРАВНОСТИ на терена!..Над морето НЯМА "мъртва зона!!!..Оня симпатяга,дето кацна с ДЪРВЕНОТО си фърчило на Червения площад, го направи не защото радарите не са го забелязали,а защото са го взели за ято птици,или нещо подобно!..Но това са АР
тук като ви гледам по никовете кои пишете сте все едни и същи дървени философи разбиращи от геополитика, военна авиация , Натовски учения и клечки за зъби. Жалки словоблудци.
самолета е ремонтиран в Полша, тепърва се подписа договор с Русия малоуммнико, ограмоти се преди да хейтиш
Писах че немаме кадри, вие не вервате :)) Това е руски изтребител, не е произведен у нас, как очаквате да ги разбират работите нашите инженери :))
До ПроСоТо /Свалиха го или твоите русофилски приятели сърбите, или колхозниците, които са "ремонтирали" самальота. Просто е като супа борш!
точно ти е казал 1200, последна на която има връзка. радиолокационно поле знаеш ли какво е, не знаеш. Под радиолокационното поле не те виждат, за това и полети на ниска височина не рядко остават не забележими. Онзи шваба с Чесната налу за това успя да кацне на червения площад ,беше летял на около 300 м височина над половин европейска СССР. Полета е планиран от 4 до 7 х метра, следи се всичко над 1000 м . Кое не разбра или не искаш да разбереш. Пилот без опит да лети над морв нощем. Факт.
Много съм разочарован от нашите "съюзници"!...Грешки стават ПРИ ВСЯКО УЧЕНИЕ!!!..Грешки СЪС ЖЕРТВИ!..Но вместо тия да имат ДОБЛЕСТТА да кажат:-"Стана ужасна грешка,молим да ни разберете и да ни простите!..Ще компенсираме всички загуби",тия си ИГРАЙКАТ на "НИ ЧУЛ,НИ ВИДЯЛ"!!!!!..НАГЛО,ПРОТИВНО,и ОБИЖДАЩО!!!...Но,така действат чорбаджиите в подопечните им територии..
До до ПроСоТо..Какво означава "последната му височина"?!..Височината,когато е ИЗЧЕЗНАЛ от радара ли?..Къде е височината му в следващите три секунди,които са толкова важни за теб?..Ами НЯМА Я!!!!..ТИ САМИЯ написа:-"ПОСЛЕДНАТА МУ ВИСОЧИНА"!!!!..Тоест,това е височината на която е бил,когато са го.."думнали"!..Иначе "последната височина" щеше да е стотина метра над водната повърхност. И не става въпрос за "доклад" ,или ответни заповеди на водещия!
а някои от намерените части ще могат ли дабъдат ползвани като резервни части за останалите ни самолети?
ами пълно е с партнерски кораби те да разчетат черната кутия можеха да я извадятза един ден ама ние обичаме да се мотаеме да викаме частна фирма да плащамеа базите стоят в българия без пари
Когато някой ти продава бойна техника той винаги се застрахова.Днешният съюзник и приятел утре може да ти е смъртен враг.Затова и купеното оръжие може да бъде използвано срещу теб.Същото важи и за бойните самолети.Облъчват те и авиониката изгаря.Самолета става неуправляем или лесна мишена.Ако самолета е свален(само гадаем) има два варианта.Единият с ракета другият начин е да бъде облъчен от подводница.Ноо както казах никой засега незнае
1200 метра е последната му височина, лети с 300 м/с , тоест за едната секунда дето кзваш е вече на 1000 м и след още 3 във водата. Хаиде опитай се ти за три секунди колко думи ще кажеш при положение че си оператор на радар, долагаш че снижава бързо на ръководителя на полета и той трябва пи радио да се свърже с пилота ,ми то минаха пине 10 секунди.
абе като глефам кви изкуфяли експерти се изказват че и акъл давст просто сме трагици от вдякъде. Хората ви показаха че кутията е нова не е от 86 та и е или Руска или украинска. Няма ленти няма ролки. Кат не искате руснаци викайте поляци словаци украинци всичкитв имат 29 още в изобилие. Ако трябва чипивете ще свалят и пак ще се прочете. Няма значение че е било в морска вода. Отварял съм стара съветска военна техника и нещата са много читаво изпълнени, залято с лак ни влага ни вода го плаши.
В "Граф Игнатиево" не могат да извлекат данните от черната кутия на МиГ-а