Взимаш един бус с 8 места защото 10 се иска категория Д. За да работиш се иска регистрация като вид такси. Тук има два вида едните са като нашите а другите не можеш да ги спираш на улицата. Само е с предварително записване на пътници. Застраховката в лондон ще ти е около 5000 паунда (Тук никой не казва лири не знам защо им викате така). Буса трябва да е новичък. Да мине технически преглед а също така шофьора трябва да има разрешително.
200 паунда за 160 км ми се струва нереално. Пътувал съм преди време с влак там и съм плащал 15-на паунда за 40 км.Така че за 160 км смятам че няма да е по вече от 30-40.
И плаща застраховка на месец повече от стойността на автомобила ... Голяма оферта няма що :D
Нещо не сте го преписали както трябва.Билета е струвал 218 пауна в двете посоки.Пича е купил колата и е отишъл и се е върнал за тази сума....Раликата е била 10тина евро в полза на колата...
''За да пропътува разстояние от 160 км. жител на Великобритания е трябва да плати на железопътната компанията 218 паунда.'' Браво бе а после някой да ми разправя колко е било евтино в UK!
Доста ниски цени за употребявани автомобили има там...В бг тоя таралясник е 3000-4000 лв.В комплект с историята за швейцарските пенсионери дето в неделя ходели до съседният кантон..
Взимаш един бус с 10 места, правиш два курса на ден и чарджиш 1/4 от тяхното БДЖ(ЕДЖ ?!?).Дори след всички данъци, застраховки ю, разходи и прочие, фирмата ще си докарва по едни стабилни 2000 лири на ден.Да, сигурен съм, че има някоя *** регулация, която не позволява на нормалните хора, да постигнат нищо (което е песто срещано в страна, в която има 7 различни класи), ама пак е хубаво да искат помечтаем.
Споко. Няма да се плашите че изоставаме от европейските ни братя. Когато тази каца без дъно - БДЖ бъде приватизирана и тук цените ще станат европейски.
£22 разлика: Британец си купи кола, билетът за влак бил по-скъп