Направиха магистрали ,цял предишен мандат на Борисов само това слушахме , че и на края сдаде властта с оправданието че не иска да цапа с кръв построените от него пътища и накрая какво излезе -яйцето е запъртък -нищо не се получава от него.
aide pak praneto na pari zapochna ,pri todor jivkov sam chuval che edna magistrala darjala 40 god pri vas niama i 5 godini .moshenici .
Къде ги намери и как изчисли, че й трябват 100 000 лв.? Или Баце ги е пресметнал и е подсказал на Талпето, Той нали е корифей на мисълта? То се видя, че кражбата саниране върви тегаво, ами да се върнем на изпитани методи на крадене! Грабаджийските фирми чакат!
друго си беше по времето на ореха , тогава нито асфалт имаше нито се ядеше , имаше всекидневни протести над 300 дни , имаше спрени пари от европрограмите и вдигнаха пенсиите средно с около 2 лева и социалните и майчински на ромите с по 50 лева . Липсва ви това време , нали ... ако не друго поне бе весело как Волен безстрашнии се криеше под маси насред София и почиваше на Варадеро , а сега само до Москва стига
Въпреки изхвърлянията на Борисов все пак се върши някаква работа поне за пътишата. Поння че по време на тройната коалиция, тунелите на хемус бяха нон стоп в ремонт. А колкото до ограничението , то не беше необходимо, всеки нормално мислещ човек не кара бързо там, а тези които не мислят нормално ограничения не ги спират.
Колкото и да плюете по Борисов , няма как да заблудите нормалните хора , защото всеки пътуващ София - Бургас , знае че пътуването беше кошмар лятото имаше километрични тапи при петолъчката и се стигаше за над 5 часа .... Сега след като се ремонтират и старите участъци около Пазарджик , ще се стига за около 2.40 мин и то като се спазват ограниченията на скоростта .Вижда се огромната разлика ... отиване и връщане за под 6 часа при спазване на правилата за движение.
А това 140 откъде го измисли Слънцето не знам. В повечето държави, където съм бил е 110-120-130, а пътищата им са къде по-добри. Да не говорим, че разхода на гориво е по-висок. Но да, българите сме богат народ.
Да оправят пътя за Гърция и без това не смея да пътувам по така наречените "магистрали". Искам да заведа децата ми да видят Родопите, но живота ми е по-скъп. То не е път а влакче на ужасите. Отговорни, както винаги няма!
Цялото "управление" на ГРОБ се свежда до запушване на дупки.А основната им задача е да ИЗХАРЧАТ КОЛКОТО СЕ МОЖЕ ПОВЕЧЕ (ЧУЖДИ) ПАРИ.Както е каза още Крал Мас: Пари - приятелчета - комисионни - партийната каса - купуване на избори - пак пари.
Преди 7-8 години видях табела предупреждаваща за неравности на пътя следващите 10км между Елена и Сливен.Така като гледам тенденцията се запазва и употребата на този метод за превенция и поддръжка се разширява. Жалко!
Ако ще ремонтирате тези участъци със студена смес, по-добре направо изяжте и изпийте парите.Няма смисъл да се занимавате с глупости, от които явно и хабер си нямате!!!
По принцип временните неща са най-постоянни на тая територия. Например на Хемус от години стоят ограничения на скоростта 70 км и знаци за неравности по пътя и никой нищо не прави. Хвалбите само са им много.
Чудно, по хемус от години има опасен участък с ограничение 90 и още не са го оправили, сега си измислиха нпви такива и се правят, че решават нещо. Чудно ми е КАТ кога ще напишат едни предписания на АПИ да си свърши работата по обезопасяване/ремонтиране на всички опасни участъци, а ако не го изпълнят да има глоби.
Магистралата Тракия между Пазарджик и Пловдив е по-зле от картофена нива след въздушни удари. Само камикадзе ще кара там с над 100 (дори 80). Поне 60-70% от цялата пишман магистрала нямаше да мине за магистрала никъде другаде по света. Дори тн. "новият участък" е на вълнички и колата се тресе все едно си в турбуленция. Т.е конструкцията е нискокачествена гола вода и догодина вече няма да става за нищо.
100 милиона ги имате ако всички пари от винетки отиват в АПИ, в момента половината потъват в бюджета. АМ "Струма" се била напукала едва след 20 месеца, а "Тракия" след 40 години, това е разликата между тиквеното строителство и това на Тато ;)
Ограничението по магистралите – временно, обеща Павлова