Не знам какво показва официалната статистика, но като застанеш до дизелова кола, не се диша, докато при кола с газова почти не се усеща.
Не виждал Доросиев как някой може да му забрани да пътува с колата до центъра, но за сметка на това се обсъждала идеята с жълтите (евро 3и 4)и червени(евро 1 и 2) стикери да се забрани достъпдо центъра на града... до въпрсния госпдин Доросиев.... вие май на подигравка го взехте...що не си ходите всички...взехте да омтъзвате
Бъръ-бъръ двъ чъдъръ! Каквото и да ви говорят става дума за пари.Цялата истерия с т.н. дизелгейт я повдигнаха автомобилните и петролни компании с цел келепир.Производството на на дизелови двигатели е по скъпо за производителя,но клиента си избива парите за 50-60хил.км. за сметка на горивото т.е. за сметка на петролните компании.Забраната на дизела ще доведе до келепир за едните и за другите за сметка на клиентите.А старите коли-таван 20г. или 300000км което настъпи първо.После директно моргата
"Относно предпочитанията на българите за втора ръка автомобили, Доросиев заяви, че в по-големите градове хората най-често си вземат кола на 10 години, а в по-малките на около 15 години" Както казваше един дърт алкохолик - аз предпочитам да си легна с Гергана (чалгарката), ама като се прибера си лягам с жена ми...
Какво стана ? Автотърговците се задръстиха с дизелови коли и никой не ги купува ? Започнаха статиите , за да разчистим автокъщите и да заредим бензинови . Тези номера ги знаем
Няма още данни, че въглеродните частици са канцерогенни. Има подозрения, че преминавайки през клетъчната мембрана, може да причинят нещо. Истината е, че като по-икономичен, дизелът харчи по-малко (съответно цапа по-малко при равни условия) и начислените ДДС и акциз са специфично по-малко. Ако някой е загрижен за екологията, трябва да се забранят голямите двигатели, но те пък харчат повече и съответно пълнят повече бюджетите.
От 2009-2010 години нормите за Фини прахови частици за едни и същи за бензиновите и дизеловите двигатели.
Зависи. Новите дизели евро 6 със селективните катализатори и Ад блу са абсолютно безвредни. От ауспуха излизат само водни пари...ноооо колко са тези автомобили. От аввтомобилите с Евро5 и ДПФ колко са с изправен и наличен ДПФ. От всички автомобили колко са с премахнати катализатори. Това е проблема. Основния проблем за човека при комън рейл технологията на дизела е финното разпрашавне на горивото в цилиндъра което след изгаряне изпраща в атмосферата много финни сажди които вдишаваме и са канцер
И никой не спомена ,че първото нещо което прави българина ,като си купи "нова" кола е да махне всички възможни филтри,щото видиш ли били скъпи ,спъвали колата и прочее.
Купуваш една кола няма значение каква.Примерно в Италия .там замерваш изгорелите газове.после влизаш в България зареждаш наше гориво и пак замерваш.И чак тогава коментираш кой повече замърсява дизела или бензинаЩото там колата не пуши като кумин а започва пушенето след няколко зареждания с нашето качествено гориво..
Не съм специалист по химия но ще ви пиша,че по времето на В С война в концлагерите немците са използвали бензиновите коли като са слагали *** на аспуха който е вкарвал газовете в камерите и така са умрътвявали концлагеристите с дизелите не се е получавало не мисля,че са безвредни но не са вършили работа като бензиновитевсичко това да се печелят пари от някой и няма нищо общо с истината.До като заредиш акумолаторите на елавтомобила колко замърсяване има от ТЕЦа направата на акумолаторите също.
Когато не си наясно с нещата, не се обаждай!Дизелите Euro 6 имат ECS катализатори, допълнително освен ДПФ,който работи с впръскване на Ad blue, които редуцират азотните окиси до нива по-ниски от бензиновите мотори.
Погледнете в ауспуфа на Мерседес euro 6, ще бъдете учудени, че тръбата отвътре е ПО-ЧИСТА отколкото от вън.Това са моторите bluetec, ако стоиш зад него, дори в гараж- мирис няма!Много от вас ще се изсмеят, но това си е за тяхна сметка.Поинтересувайте се!
Бензиновите коли замърсяват повече от дизеловите, с изключение на азотните оксиди, които са проблем в Германия. Не става ясно защо немския проблем го представят като проблем на ЕС?
До Анонимен 86 Дишай дълбоко приятел. Нищо няма да ти стане.Пътищата не са мина да те хване силикоза.
Аз съм колоездач често карам извънградско не съм съгласен че дизелите са най големите замърсетели има и бензинови таралясници дето в пъти повече пушат от дизелите особено опелите мирише на изгоряла масло задушават ме даже и по новите микробусите също са на много км и са много зле
Дизел, изпълняващ евро 6 е фантастика. Справка: дизелгейт. Защо всички големи компании използват заблуждаващ софтуер? Защото дизел евро 6 е фантастика.ПП. Да не се бърка евро 6 за автомобили, с евро 6 за товарни машини - съвсем различни неща са.
Борбата с дизеловите коли в Европа – ненужна истерия!?