(продължение)- ГЕРБ сгрешиха, че не разделиха Данък МПС на две части - изцяло имуществен данък и отделен екологичен данък- Целта на промените при Данък МПС е да се намали данъка за скъпите коли на мафията, което да се компенсира с повишение на данъка за евтините коли на хората, а екологията няма нищо общо- Друга цел на това повишение на данък МПС е, да измести вниманието от многократното повишение на застраховките, в което е заложено огромно увеличение в следващите 4 години - до 4800 лева
Някои са позабравили или не знаят че:- колата отдавна не е лукс, а необходимост, както е и в останалите държави в Европа- и в богатите държави на Западна Европа се използват стари коли и то не малко- бензиновите замърсяват повече от дизеловите, с изключение на азотните оксиди- колите на газ замърсяват повече от бензиновите, ако след тях мирише на газ- данък МПС в България е имуществен данък и за по-скъпите коли, трябва да се плаща по-голям данък- ГЕРБ сгрешиха, че не разделиха Данък МПС на
Всичко в България е обратното на логиката. Трябваше както в Гърция да се обложат с големи данъци мощните коли , които и най много замърсяват. Примерно до 2000 кубика нормален данък, но от там нататък, 2500 кубика данака да е 2500 евро и т.н.
Кой луд ще ги купи бе ? Аз моята трошка ще я продам, то няма смисъл да имам кола за 500лв и да плащам 600лв граждански и данък 300 кинта
С две думи - всичко е позволено след като си платиш на мафията! Плащаш 400% по голяма застраховка и продължаваш да ги газиш на общо основание!
Само преди един час писах, че голям рев ще се реве тука за тези стари варели, които много от вас вярват, че са коли и се оказах абсолютно прав. Данъците за барутарниците трябва да станат по-големи от цената платена за нещото, което някои наричат возило и нещата ще си дойдат по местата. И тогава цени за ръждясали паметници под 7-8 хил. вече няма да има.
Аз моите претенции ще ги заявя в съда. Ще направим експертиза и ще заведа иск към държавата за обещетение.
аве така е, трябва да има стимули да се купуват нови и екологични коли. И все пак има нещо несправедливо в цялата работа.
На българина все накой друг му е виновен, сега правителството му било виновно че бил много беден. ПОсле комшията, после аз...... Да сте се замисляли, малко че освен да мрънкате по форуми (което разбира се винаги дава резултат) има и разни други вариянти за изкарване на достатъчно пари така че да има и за нова кола... Подсказвам - едната дума започва с уч...е а другата с ра...а.... И двете заедно ако се правят помагат почти колкото мрънкането.
До Анонимен 264Ако ще и 1 мин да работи на бензин, основното гориво ти е бензина, като си купиш кола само на газ (някога започне да се произвежда) тогава ще имаш претенции.
1. В талона пише "бензин"-"газ"2. Колата работи точно около 12/14 минути на бензин преди автоматично да мине на газ.
Както писах преди време, много лесно управата на столицата ще свали работещият от ГТ, много трудно ще го качи обратно. Сега казвам: Много лесно ще изгоните останалите работещи млади българи , никога няма да ги върнете обратно.
До Анонимен 259Тези коли имат АГУ и да екологични са. Но никъде в талона ти не пише "Гориво: Газ" пише Бензин. И зимата не си палиш колата и на газ и не я караш на газ докато не загрее. Хайде нека бъдем и малко реалисти какво значи кола с АГУ и кола с основно гориво газ.За мен проблема остават дъртите дизелаци с избушени филтри. Тези гробници на колела трябват да бъдат спирани от движение!!!
До Solar PowerСамо да те светна,че всичко е една пропаганда и лъжа.И този сайт.Мин.година в Париж едвам се дишаше.Определено въздухът им е по-чист,защото:Испания,Италия и пр. са около море и океан и теченията издухват;Другите европейски държави са на ГАЗ-това не замърсява.Отделно,горивата са им мнооого по-добри и затова мноооого по-малко цапат.
По минусите, може да се види, че голяма част са като Георги...не разбират....Като рибките в аквариума, докато ачкат вътре и не разбират защо водата става по- ***
Автокъщи на кръстопът: Продават стари коли! Ще ги купуваме ли?