При нас, в строителството, 100 кВт стигат за цяла сграда. В електричките са концентрирани в 0.2 м3. Как няма да пламват...
Ами в крайна сметка огъня е тръгнал от дизелов автомобил. Някаква стара нафтова печка било, май Опел.
Е как 300 те нямат ли пожарникари???? Не може практически да изгорят толкова автомобили паркиран един до друг. Поне това мисля аз.
Абе огънят да не е тръгнал от дизелов агрегат, зареждал електромобила и да са се озорили и прегрели и двата?!
Вие четете ли статията или само заглавието?Заглавието е подвеждащо, в стати пише, че сега се разследва и освен електромобил е под съмнение и дърт дизел, който е по-възможния виновник. Пък и никой никъде не казва, че даден авто/електро мобил няма да има повреди. Ама "умния" бай *** веднага се изказва, че и за теслата и дръжката, все едно цял живот карали Тесли та ги хулят..ама то гроздето като в високо е кисело и като си мухъл можеш само да хулиш нещо до което дори не си се докосвал...смешници
Ха ха ха ха ха ха ,,,теслата дръжката влезе мъжката...джендърска работа...ама тона е бъдещето,ко да прайш...нефта свършва,ще караме на слънчева частица ток
Ем имам си застраховка, карам си тесничка. Спирам вся намоттечката оред врата, така или иначе, за да си я гледна :)
Не знам батки. На работа 3ма души имат тесла, една от 2012-а още. Не са хванали огън, така че не знам коооооло са лоши.
Причините за пожара, който е избухнал във вторник през деня, се изясняват.Не и според заглавието...
...ми усъвършенстват технологията при електричките , да издържа поне на 700 километра, в най-тежки зимни условия, на пълна консумация, с всички включени екстри и намалят десеторно цената за хипер добро качество, с пълна гаранция за всичко за най-малко 15 години, мога и да се замисля за електрически автомобил, но след още 45 години, когато технологията е перфектна и достъпна!!! Иначе няма смисъл - аз няма да плащам на инженерите да се учат да произвеждат ел. автомобили!!!
Няма какво да взимаме Норвегия за пример. Те произвеждат много ел. енергия от ВЕЦ и е нормално да налагат електромобили.
Електрокарите не могат да предложат бързина, безопасност и пробег, сравними с нормален автомобил.Да направят алеи за електрокари в градовете да си ги карат жените и джендърите вместо велосипеди и скутери.Ние нормалните хора искаме да си караме нормалните автомобили.
това със дизела го пуснаха след това да замажат положението и никой да не е сигурен какво точно е станало. стар ефрейторски номер. колко дизелови коли изгарят ей така от нищото? защо ги пускат в подземните гаражи в цяла европа? в норвегия се продават супер много елетро автомобили и не искат пазара да умира. колите са опасни и токсични. въглеродните емисии за произвеждането на батерии са в пъти по големи от емисиите на дизела. токът за батериите идва от ТЕЦ на въглища или атомна електроцентрала.
Заради ел. автомобил: Над 300 коли изгоряха в Норвегия