IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

В Брюксел решени: Слагат край на винетките. Но какво значи това?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

102
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
двг си е замърсител,ako ще и евро 100 да има?,докато не навлязат електро колите така ще е.
отговор Сигнализирай
101
БК1234
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Супер опасна и недомислена идея. Значи ще следят всеки къде ходи, и цялата тази информация къде и как ще се събира , обработка- разходи и в крайна сметка по- малко лична свобода.
отговор Сигнализирай
100
DiesIrae
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
До АнонименНикой не ти забранява да си взимаш *** - просто като искаш да се правиш на баровец ще си плащаш и това е. Да не се добави, че общините трябва да почнат да обикалят и където видят кола без гражданска и технически преглед (видимо стояла на едно място 2+ години) да ги взимат за скрап без да те питат и после да пращат на собственика сметка за извозването и предаването и! Тогава може и да се сетите да си разкарате кенефите от улиците. Искате 20 годишен дарак, поддържайте си го поне!
отговор Сигнализирай
99
DiesIrae
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
До АнонименМоля просветли нас неуките как една 20 годишна трошка с запушен ауспух или заводски без катализатор (а при някой махнат за да ръмжало повече) има по малко вредни емисии от нова кола? Това само БМВ джигит може да му го роди мозъчната гънка! Новите коли имат изисквания за емисии, правят се по нови по икономични технологии, по малолитражни са и куп други неща. Дарака първо има 200 пишман майстори оставили си ръцете по него и е с тотално остаряла технология!
отговор Сигнализирай
98
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Всеки да си взима каквато му кола е угодна. Ако си харесва 20 годишното БМВ да си го кара. И само да светна разбирача по-доло, че едно 20 годишно бензиново БМВ изхвърля по-малко емисии от редица нови дизелови автомобили. По мое мнение трябва са се забранят дизелите за частни автомобили, защото те мърсят доста, а и с течение на времето нарастват вредните емисии които изхвърлят.
отговор Сигнализирай
97
Катализатор
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Чета и не вярвам на очите си, че евентуално и нашите бели дробове може да си отдъхнат. Притеснявам се, обаче, *** с иновативния си гений и нихилистична природа, ще измисли как да излъже, за да си бръмчи с архаичния Фолксваген и да ни трови с тъпотията си и кълбета дим по пътищата.
отговор Сигнализирай
96
naco
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
А,в България,СЛАГАТ ОТНОВО другарката Лиляна Винеткова за "министър"?! Защо ли? НАРОДЕ????
отговор Сигнализирай
95
DiesIrae
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
До DiesIraeМоже и да ви светне лампата като видите, че ви остават пари даже и сами да поискате Дачия 2017 на изплащане (нова) и тогава ще разберете, че новата била тя и форд е по добра от 2001 БМВ (може то да има повече екстри, половината от който не работят или не ползвате), но поне частите са евтини, първите няколко години ремонти почти няма или са за сметка на сервиза. Имате едни смени на масла, филтри и ремъци. Това е и като видите, че ви излиза по евтино сами ще заискате.
отговор Сигнализирай
94
DiesIrae
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
До БахуроТова е прекрасен начин да набият в тиквите на повечето ***, че БМВ, Мерцедес, Ауди и др. не са по джоба на средния българин. Понеже не се сещате сами, че такава кола била тя и на 20-30 години поддръжката и е скъпа сега ще ви го покажат нагледно и сами ще почнете да си вземате коли който са ви по джоба (Дачия, Форд, Пежо, Ситроен и др.) А като покарате кола която е 2008-2009 с много по малко разходи.
отговор Сигнализирай
93
Бахуро
преди 8 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Само едно да ви напомня, понеже почна хленч-а. Колата не е право, а привилегия за която се плаща. И това плащане трябва да е справедливо спрямо колата - колко мърси, колко е мощна и т.н. А не фактор колко струва и да се прави кирлива социална политика на базата на това кой какви доходи имал и какви коли си купувал. Данъка е спрямо колата, а не дохода на шофьора. Най-накрая и ние ще почнем малко да се европеизираме...
отговор Сигнализирай
Новини