IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

В София и Пловдив има по 650 автомобила на 1000 жители, във Виена - 450


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

31
анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 1
А колко от тези във Виена карат автомобили регистрирани на фирми или на лизинг, собствеността на която е на фирма до евентуалното пълно заплащане? Хайде стига с тези фиктивни цифри
отговор Сигнализирай
30
анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 1
Не вярвам на статистиката за София и Пловдив. Убеден съм, че във Виена колите изминават повече километри на 1000 жители, сравнено с Пловдив и София, независимо дали във Виена колите са повече или по-малко на 1000 жители.
отговор Сигнализирай
29
анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 1
Метрото в София хем облекчи, хем затрудни движението в София. Затрудняването е заради закритите или променени линии на градския транспорт, заради откритите участъци на метрото, както и временно заради строежа на метрото.
отговор Сигнализирай
28
анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 1
Метро до близките села и до Асеновград и нещата ще се оправят. :-)
отговор Сигнализирай
27
До 24 SS
преди 2 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
Не да МПС -та, а ППС-та. Има разлика. Леките коли са малко над 3 милиона, но голяма част от тях се ползват рядко
отговор Сигнализирай
26
анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 2
До: анонименВ ЕС имат инфраструктура да поддържат голям брой автомобили и натоварено движение. Тука не могат 1 метър магистрала да построят без да окрадат пари и да орежат асфалта... Къде сравняваш ЕС с България? Истината е, че най-бедните хора са и най-комплексирани. Затова отворковците в България не слизат от колите си и трябва да имат кола. Ама не защото им трябва, а за да се направят на важни.
отговор Сигнализирай
25
анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 1
За София, а предполагам и за Пловдив, след многото промени в градския транспорт , използването на личния автомобил стана необходимост. Това означава, че личните автомобили в София и Пловдив още много ще се увеличават, сега са доста малко. За Пловдив тези 650 на 1000 включват всички автомобили от област Пловдив към броя на жителите само на град Пловдив. Същото е и за София, но в София има много ведомствени и фирмени автомобили, а личните са около 300 на 1000 жители
отговор Сигнализирай
24
SS
преди 2 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 1
В България име регистрирани над 4 000 000 МПС-та.
отговор Сигнализирай
23
анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 1
Виена е доста особен фактор Първо има отличен обществен транспорт включително и Воден 8% от всички превози дето няма как да се смята за София или Пловдив .Второ динамиката на населението е такава че Виена е пенсионерски град и няма особена индустрия Дори и поради чисто географски фактори .За сравнение Примерно Прага е с около 700 автомобила на 1000 души .Въобще айде без стакмистиките на някой роден кифлюполитик
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 1
Е, това не е ли нормално и очаквано? Строят се безброй жилищни блокове (в които няма да има кой да живее), но почти никакви паркинги. Градоустройствата на София и Пловдив НЕ позволяват да се поддържа такъв голям трафик. А трафика го има, защото все повече и повече хора се заселват у градО... С колата си. То си беше отвсякъде ясно, че един ден ще се натръшкат толкова коли в градовете. А отделно и без кола няма как, просто така е организирана държавата.
отговор Сигнализирай
Новини