IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Рокада: Транспортният министър смени шефа на БДЖ


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
Баба Вида
преди 1 месец
Харесвам 0 Не харесвам 0
И шефове и всички-вън!Частника ще се справи .Не знам как минават прегледи ,психично болни и наркозависими работят с години.За алкохол не говорим-бели кахъри!
отговор Сигнализирай
22
Баба Вида
преди 1 месец
Харесвам 0 Не харесвам 0
И шефове и всички-вън!Частника ще се справи .Не знам как минават прегледи ,психично болни и наркозависими работят с години.За алкохол не говорим-бели кахъри!
отговор Сигнализирай
21
00-11
преди 2 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 1
Смяната на "Шефовете" няма да реши проблемите в БДЖ!!!! Кризата в БДЖ е - Системна, 35 години експлуатация без необходимия ремонт, модернизация и обновяване на парка. Липсват Специалисти, защото бяха закрити училищата, които подготвяха средни и висши високо квалифицирани кадри за БДЖ. Необходими са кардинални решения и огромни средства за новият облик на БДЖ!
отговор Сигнализирай
20
анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
Браво, очакваме нивото да се подобри поне като на Япония.
отговор Сигнализирай
19
опетков
преди 2 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 0
Смяната на директорите не може да промени нищо в един заседнал в социализма мастодонт. Нелоялната конкуренция на автомобилния превоз убива БДЖ-то и му пречи да вдигне цените на билетите. Автомобилните босове явно имат много силно лоби в парламент и правителство. Решението е във вдигане цената на горивата (т.е. вдигане на акциза) и увеличение на тол таксите за автобуси и винетките за лични автомобили.
отговор Сигнализирай
18
опетков
преди 2 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 1
До: анонимен Англичаните приватизираха железниците си преди години, сега ги национализират. В действителност позволиха на частни влакове да обслужват пътници. Цените за еднакво разстояние са около 10 пъти по-високи от тези у нас. И няма начин да се возиш без билет. Първата класа е поне 3 пъти по-скъпа от втората. Условията във влаковете им са на светлинни години в сравнение с нашите. Също и цените. И влаковете са винаги пълни, поне по линиите, които съм ползвал.
отговор Сигнализирай
17
анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 1
Ако не бяха такива температурите, нямаше да станат последните две аварий.Нали така ?
отговор Сигнализирай
16
анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 1
Няма полза шефове да сменя. Приватизация трябва. Със стари к... нов ба дак не става. БДЖ си е заминало отдавна. Какво се опитват да съживят един мъртвец?!
отговор Сигнализирай
15
USA SUPER КИРО НОФ
преди 2 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 0
ОЗВЕРИ СЕ ОПУЛИ СЕ И АКО НЕ ИДЕ ТРАКАЛО ПРОВЛЕЧИ СЕ !
отговор Сигнализирай
14
Кибиков
преди 2 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 1
Некадърника сменя един некадърник с друг некадърник за да отчете дейност.
отговор Сигнализирай
Новини