IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

"Топлофикация София" отваря мобилна приемна за клиенти

Инициативата започва пред НДК на 5 юни

Димитър Кьосемарлиев

Димитър Кьосемарлиев

"Топлофикация София" отваря мобилна приемна, насочена към надграждане на комуникацията с клиентите и улесняване на достъпа до услугите ѝ.

Целта е да се осигури по-близък и директен контакт с потребителите, като експерти от дружеството ще бъдат на място, за да съдействат по административни и технически въпроси, да дават консултации и да приемат сигнали и предложения от гражданите.

Инициативата стартира на 5 юни 2025 г. от 16 до 20 ч. пред НДК, като останалите локации ще бъдат в парка "Света Троица", в ж.к. "Люлин" 8 (в района на магазин БИЛА), пред метростанция "стадион Васил Левски", в парк "Младост 3" и Северен парк в ж.к. Надежда.

Графикът на посещенията ще бъде публикуван предварително на сайта на дружеството и Facebook страницата.

Всяка седмица, в рамките на три дни (четвъртък, петък и събота), мобилният екип на дружеството ще бъде на различна локация, като ще е на разположение на гражданите в пиковите часове, за да достигне до максимален брой хора.

Във фокуса на мобилната приемна ще бъде популяризирането на всички електронни услуги на дружеството, в това число и новото мобилно приложение "Моето топло", през което вече клиентите могат да плащат сметките си бързо, лесно и удобно. Екипът на "Топлофикация" ще е на разположение и на по-възрастните клиенти, които имат желание да го ползват, но изпитват затруднение при неговото сваляне и регистриране. На място могат да покажат как на практика работи приложението и неговите функционалности.

Какво плащаме при изравнителните сметки

Други акценти ще са въпросите, свързани с фактуриране, изготвяне на сметки, ползите от преминаването към електронна фактура, услугата месечна равна вноска, съвети за оптимизация на разходите, подпомагане на клиенти с ограничен достъп до дигитални канали и др. Мобилният екип ще се опита максимално точно да изясни какво представлява Изравнителната сметка, Обща фактура, как се изготвят и от кого, каква е разликата между тях, сроковете, в които те излизат, както и сроковете за възражения по тях.

"Топлофикация София" ЕАД като топлинен счетоводител ще разясни на клиентите и възможностите за смяна на уредите за дялово разпределение на топлинната енергия (топлинни разпределители, апартаментни топломери, водомери за топла вода) с такива с функция за дистанционен отчет, което трябва да стане до 31 декември 2026 г.

"Инициативата е израз на ангажимента ни да водим дружеството към по-високи стандарти на прозрачност и откритост. С тази стъпка показваме, че не просто говорим за обслужване, ориентирано към клиента, а го реализираме на практика. Мобилната приемна е инструмент за открит диалог и реално присъствие в ежедневието на хората“, коментира Петър Петров, изпълнителен директор на "Топлофикация София" ЕАД.

Изнесената приемна е част от политиката на "Топлофикация София" за повишаване на клиентската ангажираност и удовлетвореност и ще бъде реализирана отново през септември, преди началото на отоплителния сезон.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
България
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата