IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

"Спаси София" предлага сливане на транспортните дружества в едно

Бонев за разговорите с Терзиев: По-добре късно, отколкото никога

БГНЕС

БГНЕС

Председателят на “Спаси София” Борис Бонев съобщи, че днес в СОС ще бъде внесен доклад, с който се предлага сливането на четирите транспортни дружества в едно. “Предвиждаме поне 20% съкращение на административния персонал. Това са няколкостотин души в рамките на дублиращи функции в 4 дружества. 40 млн. лв. годишно ще се спестят по този начин“, каза пред bTV общинският съветник.

"Най-сетне ще имаме първи разговор с кмета Терзиев за бюджета за 2025 г. този петък. По-добре късно, отколкото никога", добави Бонев.

Проектите в столицата

“Твърди се, че за детската градина в “Люлин“ има разрешение за строеж. Има такова от 2019 г., то важи 3 години и вече е изтекло. Обществената поръчка за тази градина е избран изпълнител вчера. Няма технически как 1,3 млн. лв. да се усвоят в рамките на тази година. За бул. “Рожен“ има закъснение вече 9 месеца. На ремонта на “Граф Игнатиев“ гаранцията му изтече“, каза общинският съветник.

Бонев добави, че не е имало партия в СОС, която да не е коментирала липсата на диалог. “Миналата година бюджетът беше приет с гласовете на ГЕРБ. Не се гордея с факта, че тогава една от стратегиите беше “правенето на жертва“, припомня Бонев. 

Общинският съветник добави, че се критикува бюджетът, който е едно наследство на ГЕРБ, същите приоритети като на Фандъкова - метро и детски градини. “Лъжа е, че са намалени парите за текуща поддръжка – искаме да отиват за цялостно преасфалтиране, а не за кръпки”, каза общинският съветник.

Бонев каза още, че не са доволни и от начина, по който се ръководи Центъра за градска мобилност. “Предлагаме всички пари, които ще бъдат събрани от повишаване на цените на паркиране да отиват в бюджета на кмета, а не на ЦГМ", посочи Бонев.

"40 години столична община не може да довърши паркинг под метростанция “Сливница“. През 1984 г. е завършен грубият строеж, една година общината не може да реши кой да го довърши“, обясни той. 

"Общинските жилища са в покъртителен вид, това е ужасяващо – хора, които вече са в нужда, да им предоставяме това. Предлагаме новата Наредба, да има фонд за закупуване на нови жилища, за ремонт на вече съществуващи", каза още Бонев.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
България
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата