IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

МС стартира процедура за избор на железопътни превозвачи


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

10
анонимен
преди 7 часа
Харесвам 0 Не харесвам 0
Освен това частниците ще получат новозакупения от държавата подвижен състав - що за дивотия? Значи те си получават и вагони и локомотиви, за които всички плащат, а за БДЖ отново старите стогодишни такива. Браво, как хубаво сте го измислили?
отговор Сигнализирай
9
Гоги
преди 7 часа
Харесвам 2 Не харесвам 0
Ще се по-добри услугата,ще изчезнат всички кибици,на които държавата плаща заплати с наши пари и десет човека взимат заплати за работа,която ще върши един при частника.Няма да дремят 12 часа,а да работят2ч.Има депа,в които пет човека взимат заплати за една стрелка.,която се мести три пъти.Защо не им прекъсват работното време,ги държат да спят по цели нощи и ние им плащаме и нощен Труд даже?
отговор Сигнализирай
8
анонимен
преди 12 часа
Харесвам 7 Не харесвам 0
Какво ще стане? 1. Собствениците на рейсове ще вземат влаковете и ще спрат конкуренцията, която десетилетия правеха на БДЖ-то и държавата си затваряше очите. Ще лобират за закони за забрана на автобусния превоз София-Варна, Бургас.2. Ще пуснат реклама по телеивизиите, цените на билетите ще скочат няколко пъти, държавата ще им плаща и ще им ремонтира влаковете.
отговор Сигнализирай
7
Гаро
преди 12 часа
Харесвам 7 Не харесвам 0
ПИМК подгряват вече.
отговор Сигнализирай
6
анонимен
преди 12 часа
Харесвам 2 Не харесвам 0
То на работа да те вземат ти слагат пробен период а нашти директно договор за 12 г правят на избраният да спечели !
отговор Сигнализирай
5
Хемус
преди 12 часа
Харесвам 4 Не харесвам 0
Кон за кокошка
отговор Сигнализирай
4
ОЧЗ-Елктро
преди 13 часа
Харесвам 7 Не харесвам 1
Това е фактическа приватизация на БДЖ чрез прехвърляне на дейността му към частни стопански субекти. Да не забравяме, че "обществената услуга" ЖП-превоз се субсидира от държавата (така е в почти цяла Европа, ЕК не го счита за непозволена държавна помощ), т.е. това не е просто създаване на пазар там, където го няма, а скрита приватизация на обществен актив, водеща до създаване на поредния частен монопол, субсидиран от данъкоплатеца. На нищо ли не ни научи приватизацията на ЕРП-тата?
отговор Сигнализирай
3
анонимен
преди 13 часа
Харесвам 5 Не харесвам 1
Ся държавата дава всичко на някой частник!!Включително и пари(държавна субсидия)!?Моля дайте ги на мен аз шв ги взема тия влакове!!
отговор Сигнализирай
2
Браво,бе
преди 13 часа
Харесвам 7 Не харесвам 1
Всички негативи за държавата,а печалбата за частника.Оставка на това корумпирано правителство.
отговор Сигнализирай
1
Грозданчо
преди 13 часа
Харесвам 7 Не харесвам 1
Далаверите продължават - частни фирми на наши хора!Инфраструктурата остава държавна, защото изисква бая средства за ремонт и поддръжка!Да не товарим нашите хора, а държавата!
отговор Сигнализирай
Новини