IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Арх. Георгиев: Ако не въведем ред в паркирането, София още повече ще се задъхва


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

54
анонимен
преди 9 минути
Харесвам 0 Не харесвам 1
Единственото решение е да се намали броя на автомобилите.И няма нужда да се ходи за щяло и нещяло навсякъде с кола.
отговор Сигнализирай
53
Лъжат
преди 4 часа
Харесвам 2 Не харесвам 0
Пак лъжат. Не е реформа повишаването на цените и разширяването на платените зони. Това не създава ред в паркирането, а е пладнешки грабеж на народа съчетан с намаляване на местата за паркиране, както и намаляване на възможността за паркиране в съседните квартали извън платените зони.
отговор Сигнализирай
52
Реалист
преди 4 часа
Харесвам 3 Не харесвам 0
Две са нещата, които пречат да има ред в паркирането - презастрояването по вина на общината и това, че общината не се погрижи да строи закрити паркинги, каквито се започнаха още преди 1990 година. За тези 36 години да бяха построили паркинги с общо 14000 паркоместа на година, сега в София щеше да има над половин милион паркоместа в закрити паркинги. 16 години кмет от СДС, 18 години от ГЕРБ и сега 2 години Терзиев.
отговор Сигнализирай
51
анонимен
преди 5 часа
Харесвам 2 Не харесвам 0
Къде сега ще ги построите тия паркинги - всичко бастисахте. Данчето ревеше, че били много скъпи, колкото една сграда иначе, но за сгради пари има, а за паркинги - не. Направихте един в Надежда и..чудо на чудесата. Как ще отчуждиш като си продал всяка дупка за милиони? Няма заради две шепи алчни ид...ти през годините, сега да ми дрънкате за 15-мин. градове, много удобно.
отговор Сигнализирай
50
анонимен
преди 5 часа
Харесвам 0 Не харесвам 0
Не знам защо цензурирате думата "педя"
отговор Сигнализирай
49
анонимен
преди 5 часа
Харесвам 3 Не харесвам 0
Истината е, че трябваше първо да се помисли за инфраструктура (и паркинги) вместо да се строи до Дупница без план. Квартали като М. ливади, където допреди 20 години беше голо поле, що направихте блок до блок? Дали не е щото собствениците на нивите ги дадоха за застрояване от край до край. Ами Кр. вада, където даже улици като хората нямаше - какво стана - блок до блок. Карпузица, където улиците са по две *** - блок до блок.
отговор Сигнализирай
48
Един дом, една кола!
преди 6 часа
Харесвам 4 Не харесвам 1
Който има едно жилище и повече от една кола, да си търси частен паркинг на който да ги паркира!
отговор Сигнализирай
47
Алекс
преди 6 часа
Харесвам 2 Не харесвам 1
Да направиш крайните квартали зона и да събираш пари от живущите в тези квартали не е въвеждане на ред в паркирането.Това е елементарен грабеж.Тези автомобили така или иначе ще са около блоковете,в които живеят собствениците им.Васко ДС вложи едни пари в кампанията си и сега си ги избива с печалба.
отговор Сигнализирай
46
ВЕЧЕ НЕ Е БИЗНЕС
преди 7 часа
Харесвам 1 Не харесвам 1
Иран , Днес обяви че ще сменя Столицата - причината е Липса на Вода , Презастрояване и липса на Паркоместа .София ще последва Техеран.
отговор Сигнализирай
45
Анон
преди 7 часа
Харесвам 2 Не харесвам 1
А какво ще кажете преди цените - да въведете ред? Увеличение на "зони", като се използват булеварди и улици не решава проблема! Кой не го разбира това? Какво ще кажете първо - да регулирате входящия трафик - т.е. всички СО и т.н. да се озоват със софийски номера? Какво ще кажете - всички таксита, бусове и сие на бизнеса да не спира в жилищни квартали? Да понаправите някой друг истински паркинг и тогава цени? Никой няма да има против тогава? Ох, пардон - ще настъпите много интереси на бизнеса!
отговор Сигнализирай
Новини