IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Държавата ще даде 90 млн. лева на БДЖ за нови влакове


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

16
Коко
преди 11 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Не пишете глупости. БДЖ е монополист само в пътническите превози.
отговор Сигнализирай
15
Схематично
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Старата схема като при Кремиковци-крупни държавни инвестиции,после приватизация от наш другар.Той разпродава всичко,взема заеми,гушва милионите и заплашва с фалит.Държавата изплаща всичко(как да остави работниците без работа),инвестира нови капитали,намира нов стратегически приватизатор(наш другар) и му подарява всичко. И така,докато тъпите данъкоплатци не вдянат.А те няма да вдянат или ако случайно нещо излезе,започва поредното замитане под килима и заливане с дезинформация от продажните медии.
отговор Сигнализирай
14
sokrat62
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Сакън да ги не дадете на БДЖ-то, по-добре направо на ***, та белким спрат да крадат релсите, че то без релси и старите влакове не вървят!!!!
отговор Сигнализирай
13
ии
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Ехх как ги влече това новото и лъскавото това наще управници не е истина. Нови пищови на скъсани потури.България има 5 големи града, 3-4 пътни артерии от национално значение и още толкова от международно.София-Варна-БургасСофия-Пловдив-БургасРумъния-Русе-Г.Оряховица-С.Загора-Пловдив-ТурцияГърция-София-Сърбия(Румания)Преди няколко месеца Турция направи тунел под босфора за 7-8 милиарда $.За какво са ви нови влакове като средната скорост за Г.Орях-Русе е 25км/ч. (110км = 4часа)
отговор Сигнализирай
12
Стоян Петров
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Сериозно на печалба? Как? Ами със счетоводни трикове. Прехвърлиха собственост от БДЖ на тези които имат вземания по принципа кон за кокошка и тази година са добре. Само, че повече собственост няма. Ако държавата им купи и влакове за 100 МИЛИОНА и тази година ще са добре. Така, че БДЖ се нуждае всяка година от по 100 МИЛИОНА за да излезе на печалба 5 МИЛИОНА както е тази година. Но като кажеш печалба ***, ПУЛЬО И МУЛЬО ахват. Брей, брей, брей, ти да видиш БСТ-то как разбира от икономика!!!
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До Петър..това сигурно си го чул от БТВ? А ако погледнеш статистиката ще се окаже, че за половин 2013г. задълженията са намалени в пъти, а БДЖ са на печалба! Бас?
отговор Сигнализирай
10
Петър
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
НЕ ВЯРВАМ ИМЕННО ДРУГАРИТЕ ЗАТРИХА ИКОНОМИЧЕСКИ "БДЖ" ЗА ДА МОЖЕ ТЕХНИТЕ ФИРМИ ЗА ПРЕВОЗИ ДА ПРОСПЕРИРАТ (автобусните междуградски превози) А СЕГА ЩЕ ДАВАТ ПАРИ ЗА НОВИ ВЛАКОВЕ !!!
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Sudeiki po intervuto 4oveka e dobur specialist i mu pojelavam uspeh! Edin ot malkoto, zaslujava6ti uvajenie kadri v tova pravitelstvo, koito se opitva da napravi ne6to hubavo za durjavata.
отговор Сигнализирай
8
ГражданинътКарбовски
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
....... Освен това от тия "планирани" 90 милиона....... Я си кажи....... КОЛКО НАИСТИНА ЩЕ ОТИДАТ ЗА ЖП ОБОРУДВАНЕ И НЯКОЙ И ДРУГ СТАР ВЛАК ОТ ЕВРОПАТА?!?!........... Минимум ПОЛОВИНАТА от тия кинти , ще отидат по "ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ" - ПРИ "ПРАВИЛНИТЕ ПАРТИИ,ОЛИГАРСИ И ХОРА" !!!!!.................
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Познавам Папазаов от дълги години,понеже ми беше съсед и мога да ви уверя,че е абсолютен професионалист и точен човек!
отговор Сигнализирай
Новини