IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Предпоследна степен на екологична опасност в Китай


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

12
???
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 8
Статията можеше да бъде поне малко по-точна. Примерно пише за замърсяване с прахови частици, но вероятно става дума за фини прахови частици, което не е същото. Между другото, при затворено помещение един дизелов двогател замърсява въздуха с фини прахови частици около 10-20 пъти ПОМАЛКО от цигарите, т.е. цигарите са едни от най-опасните източници на фини прахови частици. Източницитена фини прахови частици са много и са както естествени, така и изкуствени. В София преобладават естествените източ
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Добре е да се направи анализ откъде идва замърсяването в такива големи градове като Пекин, както и за София. Да не се окаже, че замърсяването заради леките коли в София е под 5% от общото замърсяване на въздуха в София....
отговор Сигнализирай
10
ха-ха-ха
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
Явно и в Пекин са на мода дизеловите Волсвагени.
отговор Сигнализирай
9
До 7
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Очевидно велосипедите не са решение. Не знам защо някои тплкова се превъзнасят по тях. Решението си го има от години и си го реализират - все по-малко вредни емисии от ДВГ. Специално за България това, което работи в други държави, в България по очевидни причини няма да проработи, вкл. "добре развития градски транспорт". Аз лично много се радвам, че от около 20 години по някакво голямо изключение ползвам градския транспорт в София, който с всяка измината години става все по-зле. За метрото не ми
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
In the beginning of 2010, Beijing had 4 million registered automobiles.[163] By the end of 2010, the government forecast 5 million. In 2010, new car registrations in Beijing averaged 15,500 per week. - WikipediaЗа 2010 са 5 милиона. Нивото на медиите в България е пълен смях.
отговор Сигнализирай
7
Lina
преди 8 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
Още една причина американците да изнасят производствата си в Китай. Спомням си за въздуха в Русе преди 30 години. Не само колите замърсяват въздуха ,а и вредните производства.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 20 Не харесвам 2
Единственото спасение за големите градове е по доброто развитие на градския транспорт, ограничение за леките коли и условия за велосипеди.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 17 Не харесвам 3
Искате да спрете парниковия ефект? Ми почнете от тия.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 34 Не харесвам 1
Ами хвърлиха *** и велосипедите и оттогава всичко се разпадна. Само до преди 30 години Китай беше една от най чистите държави. Но това остана в миналото. Бъдещето им е обгърнато в смог.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 26 Не харесвам 20
Комунизъм = екокатастрофа.Руснаците успяха да съсипят цяло море - бившето Аралско море. Китайците са по амбициозни. Ще превърнат Китай в зона невъзможна за живеене.
отговор Сигнализирай
Новини