IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Дизеловите коли все по-непопулярни в Турция


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

21
анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 0
До: анонимен22 Азотните оксиди са по-малкия проблем.Основният са твърдите частици/сажди/,които причиняват рак.В България дизеловите автомобили масово са с премахнат филтър за сажди.Неслучайно само в Европа се карат дизелови леки автомобили.В останалата част от света са екзотика.Нафтата е гориво за камиони и трактори.
отговор Сигнализирай
20
анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 3
Принципно дизеловите автомобили замърсяват по-малко от бензиновите, но ги нарочиха заради азотните оксиди - единственото, при което дизеловите замърсяват повече от бензиновите. Азотните оксиди са проблем в Западна Европа, но не и в България, където замърсяването с тях е много под допустимите норми.
отговор Сигнализирай
19
Вин Пропан Бутан
преди 2 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 0
Дайте им дизелите на *** той ще ги кара
отговор Сигнализирай
18
нещо липсва
преди 2 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 0
Във формулата за изчисление между 8-те процента минус на дизелите и 45-те плюс на електричките липсват данни за бензиновите автомобили.
отговор Сигнализирай
17
анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 1
Като човек който има сервиз , нека да ви кажа .Бензин , ръчка , без турбо , 4х4 , това е оптималното .
отговор Сигнализирай
16
анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 4
Един дизелак е двойно по-икономичен от най-новия електрически тросък. Необорим факт.
отговор Сигнализирай
15
дедо Ташунко
преди 2 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 6
Дизеляците замърсяват въздуха и задължително трябва да будат изхвърлени от употреба. Собствениците им трябва да получат някакво обезщетение, или пък да будат вдигнати двойно и тройно данъците. Крайно време е, вредните емисии от дизеловите коли са няколко пъти по-високи от тези при бензиновите автомобили. А малко хора могат да си купят електрически, много са скъпи за обикновените хора.
отговор Сигнализирай
14
анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 0
До 11 - При повечето лесно се вадят данни. Теслата специално, може и през OTG-то, аконси с компютър с прогеама (по-лесни), а може и от дисплея, да се види цялата ситоруя. Къде е карано, бързо зареждания, както и изшивките. Ако е бил състезател, двто е зареждал само на 150w и нагоре, батерията и да не казва, че е с лошо "здраве", деградацията вече я има и ше става само по-зле.
отговор Сигнализирай
13
анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 0
Да, ако е Електрички купували, а, дизеловите ставали непопулярни, а бензиновите какво. Сигурно турците не знаят за прекрасните качества на електрокарите.:))
отговор Сигнализирай
12
анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 0
До 12 , не отричам дизела , но вече Адблу и всякакви такива .Ако има човек дизелово Ауди е абонат на сервизите .Дизел съм признал Пасата едно време с 1.9 двигателя , сега стана 2 литра . От доста време имам и бензинова и дизелова кола , ами в града харчи горе-долу еднакво .Извънградско дизела ми дава 1 литър по - малко -това е.
отговор Сигнализирай
Новини