Във връзка със ситуацията в страната и обявените мерки за борба с коронавируса, Теленор призова всички с „Остани си вкъщи“ и предприема действия, с които да осигури повече възможности за своите клиенти да поддържат връзка със своите близки, да управляват своя бизнес и да получават информацията, от която се нуждаят в ежедневието си.
От 18 март до 18 април 2020 г. операторът ще предостави на своите клиенти пакети за допълнителни минути и мобилен интернет, както за достъп до дигитални услуги без допълнително заплащане.
Всички клиенти на Теленор – абонати на договор, потребители на предплатени услуги и бизнес клиенти, ще могат да ползват без допълнително заплащане пакет от 1000 минути за разговори с всички мрежи в България, който ще могат да активират като изпратят безплатен SMS с текст „1“ до кратък номер 1234. Също така, всички клиенти на Теленор могат да активират без допълнително заплащане и пакет от 10 000 MB за мобилен интернет на максимална скорост като кликнат на специалния банер в приложението MyTelenor. И двата пакета са с валидност 30 дни от датата на активиране и могат да бъдат получени еднократно за този период.
Всички клиенти на абонаментните планове на Теленор, включително бизнес клиентите на оператора, ще получат без допълнително заплащане достъп за период от 30 дни до всички дигитални услуги, включително Deezer, HBO GO, Play Diema Xtra, Nickelodeon, BubaPlay, Bookmate и Капитал. За целта, те трябва да активират допълнителния пакет на съответната дигитална услуга в приложението
MyTelenor. След края на периода, услугите ще бъдат автоматично деактивирани, като не е нужно действие от страна на клиентите.
Бизнес клиентите на Теленор могат да се възползват и от безплатен пакет SMS, с който могат да изпращат съобщения до всички свои служители, включени в съответната група. Активацията на този пакет е възможна през бизнес портала на адрес https://business.telenor.bg/.
Магазините на оператора ще бъдат отворени на 16 март, понеделник, при стриктно спазване на правилата за предотвратяване на разпространението на вируси, включително редовна дезинфекция и ограничения в броя на посетителите, намиращи се едновременно в магазина. Магазините ще се дезинфекцират няколко пъти на ден. Ще се почистват всички работни повърхности, демонстративни устройства, компютри, дръжки на врати и др. Всички служители в магазините ще работят с ръкавици и предпазни маски. Ако е необходимо, обслужването на клиенти временно ще бъде преустановено за извършване на дезинфекция.
Теленор предварително благодари на своите клиенти за разбирането и търпението.
Теленор припомня, че най-популярните и най-ползвани услуги на оператора са достъпни и в интернет и в приложението MyTelenor, като това е подходящо решение за ограничаване на риска в условията на продължаващите епидемии от коронавирус и сезонен грип.
В приложението MyTelеnor потребителите лесно и бързо могат да проверяват текущото си потребление и да заплащат сигурно и удобно месечната си сметка, както и (ако е необходимо) сметките на близки и приятели с помощта на банкова карта.
За своите бизнес клиенти Теленор предоставя всички необходими бизнес приложения, които да осигурят непрекъсваемост на бизнеса. Чрез тях могат да са в постоянна връзка посредством провеждане на онлайн срещи с чат и видео, и конферентни разговори с неограничен брой участници както и лесна обмяна на документи онлайн. Повече информация за приложенията е налична на адрес https://www.telenor.bg/bg/business.
Теленор ще продължи да информира своите клиенти за всяка промяна в ситуацията, а пълна информация за активностите, предприети от Tеленор и за алтернативните канали за самообслужване ще бъде налична и актуализирана на www.telenor.bg/stay-at-home
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
След като обяви, че НАТО е в „мозъчна смърт“, Макрон предвижда и края на Г-20
Европа настоява, че има още работа по мирния план на Тръмп за Украйна
Кадър на деня за 22 ноември
Кризата с учителите в Европа няма да се реши само с пари за заплати
ОАЕ планира да инвестира 1 млрд. долара в AI инфраструктура в Африка
Gemini 3 – новият водещ AI модел на Америка, който засенчи конкуренцията
Какво не знаете за легендата "Завръщане в бъдещето"?
Частният сектор изнемогва в конкуренцията с държавата на пазара на труда
Сигурността на България и ЕС зависят от мирния план за Украйна, заяви Борисов
Ицо Янев: ЦСКА би с характер, енергия и мобилизация!
Херо е бесен: Тесни връзки! Съдиите помогнаха на ЦСКА!
Новият треньор на Лудогорец: Ще се върнем към успехите
Барса се завърна на "Камп Ноу" с 4:0 срещу Билбао
Бекер стана баща за пети път + СНИМКИ
Питас профука дузпа, но Годой избухна и ЦСКА обърна инфарктно Ботев при дебюта на Херо
Дневен хороскоп за 23 ноември, неделя
Любовен хороскоп за 24 – 30 ноември
Поверия за 24 ноември – Света Екатерина
Често задавани въпроси за първото бебешко легло
МЕГА Черен петък от VITAGOLD! Отстъпки, които не са за изпускане!
Седмична нумерологична прогноза за 24 – 30 ноември
Загуба за хандбалния Спартак
Украйна и САЩ обсъждат плановете за мир в Женева
Илиев: Не принуждавахме противника да бяга, това ни коства и загубата
Киселова за референдума за еврото: Пак бих постъпила така1
Форум, посветен на християнските ценности и традиции, започна край Варна
Черно море загуби с 0:1 от Локомотив (София) на "Тича"
От НАСА предупреждават: Големите американски градове потъват
Пилот на United Airlines: Самолетът бе ударен от космически отпадъци
Съществуването на НЛО „вече не е под въпрос“, твърди американски режисьор
Спорите на мъха оцеляват 9 месеца в космически вакуум
Морските костенурки притежават мистериозна суперсила
Алтернатива на SLS: Blue Origin ще създаде по-мощна версия на ракетата New Glenn