За седма поредна година се проведе церемонията по връчването на Годишния знак „Отговорна фирма – отговорни служители“, по време на която компании от различни сектори бяха отличени за своите постиженията в дарителството от работното място. Именно за своите програми за редовно дарителство и доброволчество сред служителите А1 беше отличена с най-високото златно отличие за трета поредна година, което доказва устойчивата подкрепа на социални каузи вътре в компанията. Наградата на А1 беше връчена от Детелина Смилкова, председател на УС на Българската асоциация за управление на хора (БАУХ). Конкурсът се организира от фондация BCause и стимулира компаниите да развиват и подкрепят социално-значими каузи и да споделят добрите практики, които да вдъхновят и други.
А1 беше отличена за своята програма за Дарителство по ведомост – служителите подпомагат финансово девет социални каузи, като всеки месец заделят средства от своите заплати. Усилията на А1 целенасочено да увеличава служителите в програмата се увенчаха с успех и за изминалата година дарителите нараснаха с 20%. Развитието на дарителството от работното място се допълва и от значимата сума за подкрепа - през 2021 г. събраните от служители 50 000 лв. бяха допълнени с още 40 000 лв. от компанията. Всички средства се разпределят по волята на дарителите в четири основни сфери - детско здраве и грижа, помощ за животни, образование и уязвими възрастни, като най-голям процент от тях припознават направлението за здраве и грижа на децата и младежите.
Доброволческите акции за облагородяване на градските пространства, спортните инициативи с кауза, дигиталните активности в полза на опазването на природата, акциите по кръводаряване, както и благотворителните базари също бяха оценени от журито заради своите резултати. Голяма част от експертите в А1 и през 2021 г. подготвиха обучения, по време на които да предадат знанията си на по-неопитни специалисти или студенти чрез програмата за професионално доброволчество в компанията. Екипът на А1 се включва активно във вътрешните социални активности, като отделя от своето лично време за това, а компанията подкрепя провеждането на всяка една от тях с материали, логистика, оборудване и комуникация.
Въпреки че условията през изминалата година наложиха голяма част от инициативите с кауза да се комуникират само онлайн, а някои от тях дори да се проведат изцяло дигитално компанията успя да ангажира повече служители и да осъществи дори повече социални активности. Така например изминалият коледен благотворителен базар беше най-успешният досега, тъй като не само предложи огромна палитра от артикули с кауза, но и разшири обхвата си, като даде възможност за онлайн пазаруване на всички служители от цялата страна.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.