IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Станция Цариградско. Пътниците да напуснат влака!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

67
АМАН
преди 13 години
Харесвам 20 Не харесвам 8
и за да довърша ти не издържаш Бойко, за да ти е длъжен на теб - дори си анонимен за да му държиш сметка. Да Бойко дразни понякога, прави грешки, НО по отношение на ИНФРАСТРУКТУРА бие всичко до сега.При положение, че от 03 до 07 бизнеса цъфтеше и имаше МНОГО пари,аз не се сещам нещо да е направено, а ти? Освен ПЕЙКИ за 2 МИЛИАРДА при Симеончо!Това,че имаш гняв е добре, но преди да го изливаш МИСЛИ, щото нема разлика между теб и червена бабичка!
отговор Сигнализирай
66
АМАН
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
Прав си парите са 80% ПОДАРЕНИ и 20% съфинансиране ама от СТОЛИЧНА ОБЩИНА!Крайно време е да се спре с това - тези пари да се дават за пенсии или *** мързеливи ***. А за хората от провинцията - значи отваряш сайта на АПИ и виждаш в момента КОЛКО км път се строи или рехабилитира ОСНОВНО. И като сметнеш колко е за 2 год. ще видиш че е по-вече от 20 год. заедно! Държавата строи ИНФРАСТРУКТУРА, а бизнеса ЗАВОДИ и дава заплати, пенсии и данъци! Разбираш ли разликата.
отговор Сигнализирай
65
анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
Приятелю, това метро се строи , както с пари от ЕС , така и с парите на всички българи, включително и на тези от ПРОВИНЦИЯТА. Така ,че ако седнеш да ме уверяваш , че Б.Борисов се е бтъкнал в джоба си и го е построил, нещо го удряш на наивинитет. А ако и ние вдигнеме цената за паркиране на софиянци??? ще си строите метрото чак до нас. И ЕС няма да ви издаде директива само за вас,а?
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 14
До 57 и 65Абсолютно сте прави!Кой ще пътува от/за летището с метро, а и да пътува, колко е потока, в сравнение с младост 2, 3, 4 и Бизнес Парка!?Представете си какво ще е в метрото ако за/от Дружба се минава през Младост!Яка ***... като всичко в тая държава!!!
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
Хубаво че се строи, но никой не мисли за приоритетите... В Бизнес парка работят 15 000 души, т.е. след центъра това е най-натоварената дестинация сутрин и вечер в работните дни... До летището можеше да почака година-две, в които да направят метрото до Бизнес парка... В момента в работен ден се пътува 30 минути от Бизнес парка до метрото в Младост 1, което е малоумно. Също има разреден график на автобусите все едно не съществува Бизнес парка... Някои автобуси като 111 даже не спират там... Смях
отговор Сигнализирай
62
АМАН
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Ами щото е европейско изискване до летището да има или ЖП или метро, пък до метрото ще обслужва Дружбите, пък и около Експоцентъра се оформя бизнес сити-там се строи небостъргач до кулата, а за идващите от провинцията или други съвсем скоро паркирането в центъра ще стане толкова скъпо (колкото е на запад) че ще видиш колко лесно ще се напълнят паркинга. За местата на линиите и за спирките има конслултанти (НЕ БГ), които от години следят пътникопотока.
отговор Сигнализирай
61
нищо лично
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 8
И аз не разбрах, защо метрото ще се пусне догодина.От последната спирка при Младост 3 до Цариградско шосе има само поле. Ако някой си мисли , че идващите от провинциятав София ще паркират колите си някъде на Цариградското и ще вземат метрото-лъже се. Трафикът на коли няма да се намали. Да пристигнеш на летище София с два-три багажа и да пътува с метрото-пак се лъже. Това метро след Младост 3 трябваше да продължи до Бизнес парка. Това разбира се е само мнение, не съм експерт.
отговор Сигнализирай
60
Natanail Bulgarian
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Do "Pi4":Пич, много си прав!!! Поздрави!
отговор Сигнализирай
59
АМАН
преди 13 години
Харесвам 38 Не харесвам 2
Честно казано не ви разбирам.Трябвало..трябвало..Който малко поне да разбира от строителство знае, колко сложни съоръжения са метрото и южната дъга! И ако сме честни пред себе си, ако така се строеше от 1989 до сега София и България нямаше да се различава от една Австрия например. Само злоба и завист - само плюваници са ви в главите- ми то какъвто електората - такива и политиците.
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
По-добре без тоалетни в метрото, че като знам как ще се експлоатират и подържат...ще се издушим.
отговор Сигнализирай
Новини