IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

България загуби славата си на индустриална държава


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

49
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
Корабостроителният завод във Варна, проектиран и построен от наши специалисти, е един от най-съвременните в Европа. Цикълът до готов кораб може да бъде 3-4 месеца! Той произведе танкера Хан Аспарух с товароподемност 100 хиляди тона. С помощта на ООН (ПРООН) във Варна бе построена хидродинамична лаборатория, даваща възможност да се изпитват корабни модели и корабни винтове за сложни комбинирани ситуации. Научно-изследователският и проекто-конструкторският институт по корабостроене във Варна първи в социалистическите страни въведе автоматизирано проектиране на кораби с електронно-изчислителна
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 7
До 54Просто не е имало възможност да не сме били едни от най-добрите! Майстори сме на клишетата и гръмките фрази и все сме с подвита опашка! Защо швейцарците например са били винаги добре без тези лафове за преди и сега?! Ех българска му работа!!!
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Корабостроителният завод във Варна, проектиран и построен от наши специалисти, е един от най-съвременните в Европа. Цикълът до готов кораб може да бъде 3-4 месеца! Той произведе танкера Хан Аспарух с товароподемност 100 хиляди тона. С помощта на ООН (ПРООН) във Варна бе построена хидродинамична лаборатория, даваща възможност да се изпитват корабни модели и корабни винтове за сложни комбинирани ситуации. Научно-изследователският и проекто-конструкторският институт по корабостроене във Варна първи в социалистическите страни въведе автоматизирано проектиране на кораби с електронно-изчислителна
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Корабостроенетоот Освобождението до 1945 г. е произвело 86 плавателни съда с обща товароподемност 15 500 тона. Най-големият кораб е бил с товароподемност 800 тона. От 1945 до 1990 г. са произведени 1450 плавателни съда с обща товароподемност 5 милиона тона. От износ на кораби спечелихме 2 млрд. щ. д. (5 пъти повече от инвестициите за отрасъла).
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
корабостроителницата във Варна я взе великия бизнесмен Киро гела...
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Единственото хубаво е, че некадърниците​ фалират. Лошото е, че е за наша сметка.
отговор Сигнализирай
43
vlady
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До АнонименДа си купят читава техника като Tatra Force, Oshkosh Military, МЗКТ и т.н. и няма да имат проблеми с неравностите. Първите два варианта са с доста приемлив разход на гориво 35-40/100.
отговор Сигнализирай
42
Бай Иван
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Давал съм този пример многократно.Завод "Васил Коларов" София. Половината е приватизиран от Хюндай другата половина от генерал на ДС. Единия продължава да продава продукция из цял свят другия фалира януари месец (познай кой фалира въпреки че до 2015 също имаха клиенти от цял свят) ?Ако комунистите бяха направили приватизацията 90-91 г. нямаше да се водят подобни спорове.
отговор Сигнализирай
41
ДИДО
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Толкова си могат Татовите кадри ! Нарязаха заводите на скрап ,организираха си мутри да трепат хората , и сега - нямало индустрия !
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
До Бай Иванстига с тая ИТ сфера бе, там работят двайсетина хиляди телефонисти, то ако става за въпрос грантаджиите от разни НПО-та, финансирани от ФАЩ сте повече.
отговор Сигнализирай
Новини