IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Любомир Станиславов: Е-колите са бъдещето на автомобилостроенето


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

16
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Има бъдеще в електрическите превозни средства, но не и тези на батерии. Не със сегашните батерии и технологии. Още не сме дораснали за екологично чиста електроенергия. Светът е тръгнал в грешна посока прекалено бързо, защото се паникьосаха от недостига на нефт.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
"Пътуването с тях ще бъде по-евтино от ползването на градския транспорт"-С тоя евтин ток вече е по-икономично с дизеларката.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Трябва да спрем да се предвижваме с автомобили. Трябва да свикнем да ползваме обществен транспорт. Единствено това ще спаси планетата. И да избягваме ненужни пътувания на големи разстояние. Особено със самолети. Всички трябва да бъдем по-отговорни какво оставяме на децата си в наследство. Да спрем да мислим само за себе си и и само за сегашния момент.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Защо не споменавате най-големия проблем - батериите? Какво првим с милиарди батерии, когато станат ненужни, а всички знаем че няма икономически изгоден начин да се рециклират? Никой не ги рециклира. А и литият ще свърши по-бързо дори и от нефта.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
Поредното шменти капели. Качеството пада яко, цените скачат здраво. Такъв автомобил никога няма да има живот над 20 години. Всичко е направено за пари.
отговор Сигнализирай
11
fdfvsd
преди 3 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
А като няма вече кобалт с какво ще правите батериите? Рециклирането на батериите е не по-малък замърсител, само че това замърсяване не се случва например в града, а някъде другаде на планетата, но като се направи баланс на планетно ниво замърсяването не е по-малко. Ама промитите мозъците си заравят главата в пясъка и това не ги интересува.
отговор Сигнализирай
10
Сметалото
преди 3 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Леко при днешната цена на електроенргията електричката с малко по скъпа като разход на километър /зареждане домашна мрежа/ спрямо метана без да смятаме екстри като отопление или климатик.
отговор Сигнализирай
9
Реалист
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
До 2026 се очаква цените на електромобилите да се изравнят с тези на ДВГ! Сещайте се кои ще бъдат предпочитани Акумулатора бил издържал 5години? Ами то и колите ще ги сменят на толкова!
отговор Сигнализирай
8
Глас от изток
преди 3 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
Ще се карат само от най-богатите. А и като цяло няма толкова литий и редкоземни елементи за акумулаторите и електрониката. Тези са големи фантазьори.
отговор Сигнализирай
7
Дедо
преди 3 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
Живота на батерията е 5 г . После кво прайм , щото батерията е половината от цената на автомобила . А и като се вдигне потреблението на ток двойно и тройно , мислите ли , че цената няма да скочи двойно и тройно .
отговор Сигнализирай
Новини