Силата на един екип се измерва не само в постиженията му, а и в способността му да подаде ръка там, където животът на някого зависи от това. По случай Международния ден на доброволния и безвъзмезден кръводарител, 33 служители успешно дариха по време на проведената акция в централен офис на Vivacom, а 21 са тези, които самостоятелно са посетили центрове в София и страната. Всички те участваха в организирана кампания на Vivacom по кръводаряване - пореден пример за това как корпоративната отговорност може да се превърне в реална подкрепа.
Кампанията се осъществи съвместно с Военномедицинска академия (ВМА), които осигуриха мобилен екип в Централния офис на Vivacom в София. Служители от други части на страната се включиха, като дариха кръв в регионалните центрове на НЦТХ.
"Вярваме, че културата на дарителството се изгражда чрез личен пример и вътрешна мотивация. Благодарим на всички колеги, които откликнаха с отворени сърца и показаха, че заедно можем да бъдем двигател на положителна промяна", Ана Въжева, Мениджър Безопасност, здраве и околна среда.
По данни на Световната здравна организация, едно кръводаряване може да помогне на трима души, благодарение на разделянето на дарената кръв на компоненти. В разгара на лятото, когато запасите от кръв и кръвни продукти традиционно спадат, инициативата на Vivacom идва като навременна подкрепа на системата и на десетки нуждаещи се пациенти.
Кампания за доброволно кръводаряване на Vivacom има благородната цел и да вдъхнови още повече хора в компанията да се включат в бъдещи издания. Във Vivacom социалната отговорност не е просто стратегия, а вътрешна нагласа – да сме до хората не само чрез технологиите, но и в най-човешкия смисъл на думата - общност, която се грижи.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.