IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Русия готова да финансира част от проекта за АЕЦ Белене


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

47
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
А Su-47 нищо общо с Grumman X-29A!!!!Егати ***, даже не прави разлика между F-16 и другия, тц тц!!!!
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Ха ха, напиши в Гугъл SU PAK FA и виж за един сайт - Ausairpower.net да прочетеш нещо относно тактиките на руските пилоти !!!Въпросния Su-37 има 2D Trust Vectoring, а новият Su-35 който предсталява основна модернизация на платформата на Su-37 има вече и 3D, като освен това разполага и с ОLS детектор, който нито един американски изстиебител не разполага, дори F-22!! И междувременно да прочетеш и за PAK FA!!!!
отговор Сигнализирай
45
Бургазлия
преди 15 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Кучето си ти, а кервана минава отгоре ти. Ни ти си свикнал, нали??
отговор Сигнализирай
44
Веселин
преди 15 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Кучетата си лаят ,кервана си върви...
отговор Сигнализирай
43
Бургазлия
преди 15 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
F-22 е първият в света /и за сега единствен/ изтребител от пето поколение. Фюзелажът му е изграден от полимери, намаляващи триенето и увеличаващи устойчивостта му, допринасяйки за по-висока максимална скорост без доизгорители. Авиониката включва активна радарна решетка, системи за намаляване на излъчваните от самолета сигнали, и друга свръхмодерна техника. Благодарение на всички нововъведения в оборудването Раптор може да служи като малък АУАКС. Бордовият компютър има памет от 300 мегабайта. Стелт-способностите на самолета са постигнати чрез няколко метода - особената форма на фюзелажа, композитните материали, употребата на радар-поглъщащ материал, който предотвратява отразяването на радарни сигнали, както и двигател с намалено отделяне на топлина. За разлика от останалите стелт-самолети, F-22 може да бъде разполаган и ремонтиран в обикновени хангари.
отговор Сигнализирай
42
СТРАНДЖАТА
преди 15 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Колко смешни и жалки са русофилчетата, когато започнат да хвалят железатана "магучая", при условие, че цялата ***, пияна *** няма пари за качесвен алкохол и опустошава козметичната промишленост - "тройной" тамминава за деликатес..., а тая година *** не си изкараха ламарините наКрасная плосшчад, а изкараха конете... и после нямало криза в Русия..., а Путьополучаванервна криза, когато сутрин чака бюлетина от Уолт Стриит за цените насуровините...
отговор Сигнализирай
41
Бургазлия
преди 15 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Ти си просто неук и нищо повече.Просто си смешен
отговор Сигнализирай
40
Бургазлия
преди 15 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Су-47 е експериментален самолет, от серията Су (Сухой).Характерно за новият модел е обратната стреловидност на крилата, която придава на самолета по-голяма маневреност. Работата по проекта започва през 1980-те години. За първи път Су-47 Беркут е показан през 1997 г., когато прави първия си полет.В началото разработката на многоцелевия изтребител от поколение 4+ е била с наименование С-32. След успешните изпитания през 1997 г, кодовото име на самолета се променя на С-37, а по-късно на Су-47 Беркут.Интересен е начинът на изграждане на крилата. За да постигнат необходимата здравина, руските учени са използвали композитни материали, като първо се изгражда плоскост с формата на крилата, а след това се нанасят допълнителни слоеве отгоре за постигане на необходимата форма и аеродинамика.
отговор Сигнализирай
39
Веселин
преди 15 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Абе там от нефтохима явно мутирате в бургъза та за т'ва и мозъците ви изветреяват...
отговор Сигнализирай
38
Веселин
преди 15 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
*** млъкни защотот пишеш АБСОЛЮТНИ глупости умрелия раптор и еврофаитер ахахахха не могат изобщо да се сравняват ахаха ***!!!!!!!!!!!!!!
отговор Сигнализирай
Новини