LinkedIn реши да влезе в така популярното видео пространство, пускайки специално приложение за целта - Record. То ще дава възможност да се използват 30-секундни видеа, които да се публикуват по дадени теми, без значение дали са стартирани от редакторите на LinkedIn или от самите потребители, съобщава VentureBeat.
Старшият продуктов менидъжр на компанията, Джаспър Шърман-Пресър, бе този, който обяви новата услуга. Той споделя и че компанията инвестира доста усилено в създаването на видео съдържание, за да даде на потребителите още един начин, по който да покажат професионалните си знания и да градят репутацията си, но по един по-интересен начин. Пускането на видеа е точно с тази идея, за да се превърне споделянето на информация в нещо лесно, "без да се налага да се пише пост от 1000 думи".
Популяризирането на LinkedIn Record ще започне през най-известните хора в професионалната мрежа или т.нар. "лидери на мнение". 500 от тях вече ще могат да публикуват видеата към темите, които вече обсъждат - от образователни политики и технологични нужди до впечатляването на инвеститори.
Към момента приложението ще е достъпно само за iOS потребители и не се казва кога ще се предлага и на останалите операционни системи. Видеата могат само да се споделят, но не и да се вграждат, като това ще стане възможно на по-късен етап.
Потребителите ще могат да виждат видеата от лидерите, които следват, а след това ще им бъдат показвани още такива, свързани с темата, за да се създаде един "видео панел", по думите на Шърман-Пресър.
Новината е горе-долу добра, но отново поставя социалната мрежа назад от гледна точка на иновациите, тъй като водещите социални мрежи предлагат видеа от много отдавна и нито трябва да се правят или пускат през други приложения, нито има каквито и да е оганичения по вграждането им в коментари. Facebook и Twitter са в пъти по-напред и с техните стрийминг услуги, което за момента не се планира от LinkedIn, въпреки че е сложено в плановете за някакъв бъдещ момент.
В момента дори самото приложение е ограничаващо. За да се създаде видео, потребителят трябва задължително да го използва - няма да става с обикновена камера дали от лаптоп, компютър или смартфон. В ерата на ежедневните технологични нововъведения такъв тип услуга изостава доста. Остава да видим колко бързо ще се случат нещата покрай Record като вграждане, достъп до всички операционни системи, стрийминг и други.
LinkedIn пуска видеа – иновация или закъснял ход?
Имат обаче още доста път, докато стигнат Facebook
03.08.2016 | 15:14 ч. Обновена: 15.06.2025 | 16:02 ч.
4

Снимка: архив Reuters
Напиши коментар
Към коментарите
Новини
-
Защо Украйна иска да напусне Договора за забрана на противопехотните мини?
-
Тенденции при педикюра за лятото
-
Помните ли литиевите находища, които Тръмп искаше в Украйна? Сега те са руски
-
Никол Шерцингер отпразнува ЧРД по бански
-
Южнокорейският изтребител-невидимка KF-21 постепенно изважда от употреба US двигателите
-
Експерт: Леопардът е бил изпуснат, но собственикът му вече го е прибрал
-
КЕВР реши: Цената на тока за битовите потребители поскъпва с 2.58%
-
Инфлуенсърка бе намерена разчленена в пречиствателна станция в Перу
-
Почина съпругът на княгиня Мария Луиза Българска
-
ЕЦБ вече се притеснява: Еврото е силно, доларът отслабва
-
Митрофанова: С България стигнахме историческо дъно – властта е послушник на ЕС и НАТО
-
Тошко Йорданов се обяснява: Не може специализант да получава повече от обучаващия го специалист
-
Радев: Да си внесем депутати за по 500 лв, може те да са по-отговорни и ангажирани
-
Тошко Йорданов: Младите лекари да ходят да работят на село
-
Борисов: Аз съм си най-добре от всички, ще ви заведа в еврозоната
Технологии
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата