IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Десетки потребители недоволни след гаф в онлайн магазина на Меган Маркъл

Но херцогинята на Съсекс побърза да компенсира клиентите си

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Меган Маркъл беше принудена да върне парите на куп недоволни клиенти, след като пореден проблем със склада на нейния онлайн магазин остави потребителите без поръчаното им кайсиево сладко за 14 долара.

43-годишната херцогиня на Съсекс побърза да закърпи положението и обеща безплатни бурканчета, за да компенсира своите лоялни купувачи. Този гаф се случва само седмици след като сайтът ѝ се сблъска с подобна ситуация с меда на стойност 28 долара.

"Поради високото търсене в момента не можем да изпълним поръчката ви за кайсиево сладко. Ще възстановим сумата за този артикул до края на седмицата", гласеше съобщение от звездата от "Suits".

Лайфстайл компанията увери клиентите си, че те са приоритет и ще бъдат "първите, които ще го получат, напълно безплатно", щом отново има наличности.

Популярното кайсиево сладко, което се разпродаде в рамките на час след пускането му онлайн, струва 9 долара за стандартна опаковка, а специалната колекционерска опаковка се продава за 14 долара.

Както може да се очаква, някои клиенти не останаха никак доволни, когато след въвеждане на данните от картите си се натъкнаха на съобщение "404 грешка".

"Току-що получих имейл от As Ever — не могат да изпълнят поръчката ми за кайсиево сладко, но ще ми върнат парите изцяло и ще ми изпратят безплатен заместител, когато отново е налично. Остана ми само половин бурканче от малиновото сладко. Утре е война", написа един потребител в X.

Друг потребител сподели в X: "Надявам се да оправят това. Най-малкото, комуникацията трябва да е на момента — в същия ден, вместо да чакаш продукта си напразно и да се разочароваш. Не е добра клиентска услуга, дори и обслужването след това да е на ниво.",

Все пак други купувачи похвалиха Маркъл за отличното обслужване.

"Възстановяване на сумата плюс безплатен продукт при наличност? Това е върхът на клиентското обслужване", написа един човек в X.

Друг добави в X: „Аз дори не искам парите си обратно, просто искам Меган да знае колко е обичана!“

Кайсиевото сладко се превърна в любимец на феновете още след като Маркъл го загатна в своя сериал в Netflix - "With love, Meghan" („С любов, Меган“). Сладкото, което не е конфитюр заради по-ниското съдържание на захар, се произвежда от Republic of Tea — американска компания с централа в Ларкспър, Калифорния, а фабриката ѝ се намира на 3320 километра разстояние - в Илинойс. Същата компания произвежда и скъпия портокалов мед на Маркъл.

Последната колекция на As Ever включва и няколко нови продукта, сред които дългоочакваната линия розе на бившата кралска особа.

Розето от Напа Вали, реколта 2023 г., беше пуснато във вторник и се предлага само в пакети от три бутилки за 90 долара, шест бутилки за 159 долара или 12 бутилки за 300 долара.

"Това дебютно розе бележи началото на внимателно обмисленото разширение на As Ever в света на виното, с Méthode Champenoise пенливо вино от Напа Вали, планирано за близкото бъдеще, и още сортове, които предстоят", каза говорител на компанията пред New York Post.

Линията вина, произведена от Fairwinds Estate в Напа Вали, е резултат на месеци работа на Маркъл по създаването на бленда и провеждането на дегустации.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Свободно време
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата