Дори няколко пъти бяха задавани въпроси по случая на парламентарен контрол. Въпроси, които председателят на парламента Цецка Цачева отхвърля като един пръв стожер на премиерското спокойствие. Но от статия в Dnes.bg се разбира, че Бойко Борисов все пак е взел отношение по въпроса, както и мотивите му за това решение ... доколкото въобще могат да бъдат разбрани неговите мотиви за каквото и да било решение.
“За финал в спора се намеси премиерът Бойко Борисов, който обвини предишните управляващи за това, че правителственият авиоотряд извършва частни полети. По негови думи опозицията е купила два еърбъса втора ръка, които е нарекла правителствени. “И ние се чудим какво да ги правим. И до ден-днешен се чуди“, обясни премиерът. "И затова ги даваме да се вози, който ги поиска, просто за да не стоят на земята, иначе трябва да пратим пилотите да летят с други компании, защото не могат да наберат часове", разясни той”, пише в статията.
Какво разбираме от това изказване всъщност??? Нищо ново – пак виновни са предишните управляващи. Чудно как в оправданията този път не беше намесена световната криза, гладът в Сомалия и пониженият кредитен рейтинг на Кипър например. Че предишните управляващи не бяха стока, всички го знаем. Но все пак не става ясно как некадърността на предишните може да оправдае собствената некадърност на премиера ... Отговора на този въпрос ще оставя на историята и бъдещите поколения.
Както и да е, вече три години се повтарят тези оправдания, свикнали сме с тях, никой не им обръща внимание. По-важно е друго – че премиерът се е замислил как да не стоят на земята тези самолети, както и за норматива летателни часове на пилотите. Отговор на таз дилема очевидно е намерил Бойко, в това едва ли някой се съмнява. Не се разбра обаче как човек може да си наеме правителствен самолет и какъв е ценоразписът. Все пак времето на премиера е твърде ценно, за да тръгне да играе с всеки желаещ на карти, нали трябва да изпълнява основните си задължения - рязане на лентички и участия в мачове „на звездите”.
Давайки си сметка, че не мога да се меря с премиерския Гений и Неговата воля, реших, че е мой дълг да се включа в развитието на идеята на нашия Бащица. Поради тази причина, поне докато метрото не стигне до Черно Море, предлагам следното:
Да се учреди търговско дружество „Авиоотряд 28” с патрон Бойко Борисов. Тъкмо за да не стои самотен в Бояна, всяка неделя ще се организират турнири я по шах, я карти, я народна топка. По примера на покер турнирите ще се взема такса „вход” за турнира, а спечелилият отива на финал да играе с Бойко Борисов. Само няма да се допускат 8-годишни шампиони по шах, че много го дънят нашия премиер. Така, де, успели за осем години да разучат шаха, а не успели поне малко етикет да придобият ... ей това днешната младеж респекта за нищо го няма ...
Но да се върнем на новото дружество. Всеизвестно е, че конкуренцията в авиопревозваческия бранш е жестока. Но спокойно, г-н Премиер, ще намерим свободна пазарна ниша. „Авиоотряд 28” ще се специализира в чартърни полети на футболни отбори за приятелски мачове.
Специално за отборите от А група интериорът на самолета ще се преправи така, че да заприлича на най-вървежната чалготека. Така играчите ще се чувстват като у дома си. Само да не забравите да сложите бар в самолета, от него може да се спечели повече дори и самият полет. Защото от показаното по терените не се разбира как могат да играят ритнитопковците, но на всички става ясно как могат да пият. Само не канете Николета на борда, моля ви, че Валери Божинов и Ники Михайлов може да станат баджанаци не само с цели футболни отбори, а и с отряди от авиопилоти. За сигурността по време на полетите ме е грижа, не заради друго.
На всичкото отгоре пилотите имат опит да превръщат самолета в линейка – спомнете си за Николай Младенов това лято. Да, вярно, контузията му беше по време на гмуркане, но така или иначе след черния дроб, краката са най-важната част от организма за един футболист.
Не се безпокойте за евентуални аварии по време на полет. Единствената ситуация, в която футболистите биха си мръднали задниците, е да изиграят един кючек на дансинга. Затова – никаква Ивана, никава Азис, никаква Алисия. Само Веско Маринов и „Да бъдеш Гербер не е лесно”. Последните ще имат и възпитателен ефект – дано най-накрая на футболистите им дойде акъл в главите и шутове на върха на бутонките.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.

Киев: Последните ракетни нападения удариха тежко енергийната инфраструктура
Novo Nordisk се оплака от насрещен вятър
Акционерите на Tesla одобриха възнаграждението на Мъск, което може да го направи трилионер
Джеферсън от Фед: Трябва да се действа бавно с приближаването на неутралната лихва
Гърция подписа първата си дългосрочна сделка за доставка на втечнен газ със САЩ
Председателят на КФН Васил Големански ще открие 14-ото издание на Investor Finance Forum
Русия след отказа на "Гънвор": Важно е интересите на "Лукойл" да бъдат защитени
Руснаци стават жертви на имотни измами в България
БНБ показа отблизо дизайна на българските евромонети (ВИДЕО)
Кейти Пери загатна причината за раздялата ѝ с Орландо Блум
Васил Терзиев отне правомощията на главния архитект на София
Левски с ключов ход заради феновете за дербито с ЦСКА
Паметен триумф! ЦСКА припомни велико геройство
БФС с важна новина за националния отбор
ФИФА с нов удар по роден гранд
Артета отдаде дължимото на Джака
Джуд Белингам отново ще играе за Англия
Фрути акценти в маникюра – модерни за всеки сезон (+снимки)
Любовен хороскоп за ноември
Тест: Какво ви очаква през ноември
Напитка със супер съставки за детокс
3 зодии, които ще жънат успехи през ноември
Рок групата CLUTCH за първи път в България на 20 май 2026 година
Вижте отблизо дизайна на българските евромонети (ВИДЕО)
За седмица: КАТ хвана над 170 пияни или дрогирани шофьори
Тръмп заспа, а друг припадна по време на пресконференция! (ВИДЕО)
Как се отразяват по-кратките зими в България?
Нови 8 отсечки у нас засичат средна скорост. Вижте къде са
Астронавтите масово страдат от космическа болест – какво представлява тя
Най-старият и най-голям храм на маите е построен, за да изобрази Космоса
Как китовете могат да помогнат на хората да живеят 200 години
Китай се обърна към НАСА, за да предотврати космическа катастрофа
Най-силната магнитна буря за 2025 година ще настъпи днес, 7 ноември
Японската орбитална мисия Akatsuki окончателно замлъкна