IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Илон Мъск заплаши да напусне Tesla


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

16
Анонимен
преди 11 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 4
Тоя не бих го държал и минута повече. Такива хаховци са идеални за стартъпи, но не и да ги управляват после. Освен това се самозабрави и започна да се меси открито в политиката, а това е недопустимо за мениджър на корпорация, особено за такъв, който е най-обикновен служител в нея. Да го махат Вангард.
отговор Сигнализирай
15
Ев
преди 11 месеца
Харесвам 18 Не харесвам 1
Много е яко като тръгнеш на дълъг път, да гледаш постоянно къде има свободни електростанции. И също на 200 -300км пробег е важно да спреш за 1-2 часа да зареждаш щото нямаш друга работа а и да поразгледаш града където зареждаш ако има нещо за гледане около електростанцията. Не си вземайте ДВГ... Има модели минават с едно зареждане над 1000+ км ... По важно е да си Ел и да мислиш постоянно къде има зарядни.., за да си губиш времето по тях. И да се запознаваш с хора със същата психика като теб.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 11 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 4
Без Мъск, Tesla е нищо повече от инструмент за дялане на дърво и вадене на пирони!
отговор Сигнализирай
13
До 12
преди 11 месеца
Харесвам 11 Не харесвам 2
Когато една кола е направена да издържа минимум 30 години това е гаранция за качество. Гаранция че инженерите вложили усилия при проектирането. Това от своя страна прави автомобила екологичен и създава добавена стойност за потребители които не могат да позволят нова кола от магазина. Дори и в най богатите страни по света около 70% от хората карат автомобили втора и трета употреба. Дори в САЩ средната възраст на колите e 12.6 години. Което значи че се карат и много коли над 20г.
отговор Сигнализирай
12
Напомняне
преди 11 месеца
Харесвам 10 Не харесвам 4
Да напуска, то с него , или без него, тези са обречени на загуба. Спряха бонусите им, за фирми, разбра се, че и батериите им са пълен провал, адски скъпи за обслужване, въобще пълно фиаско. Поредният провал на краварските автомобили.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 11 месеца
Харесвам 16 Не харесвам 5
Повечето от хората не могат да си позволят електрически коли. Това са играчки за богати. При това положение компаниите започват да преосмислят стратегията. Ето сега VW обявиха че влагат нови 60 милиарда Евро за развитие на двигатели и ще продължат и след 2030г. което значи отпадане забраната в ЕС. Знаете и позицията на Тоyota които нямат никакво намерение да се отказват от двг. И в момента са номер едно по продажби в света. Хората искат здрави, практични и достъпни автомобили издържащи 30г.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 11 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 2
Да заминава в Китай! Когато оскъпи и техните коли,и оттам ще го изгонят.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 11 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 1
Дайте на Мъск 51 процента от акциите на Тесла.
отговор Сигнализирай
8
До 6
преди 11 месеца
Харесвам 12 Не харесвам 5
Ако една кола току-що излязла от завода е с цена от 10 хиляди долара, трябва да си доста смел да се качиш на нея. По-безопасно ще ти е с тротинетка да пътуваш.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 11 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 9
До Анонимен 6Мъск направи така, че Тесла да е престижна и надеждна кола, която няма да те остави на пътя.
отговор Сигнализирай
Новини