IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Апокалиптична картина! 11 жертви от срутването на моста в Италия


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

43
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 17
Продължавайте да се радвате на руските туристи. Путин още 2008 година обяви създаването на спецчасти за диверсии в чужбина. Няма нужда от война - тук ще запалят гора, там ще рухне мост, по-нататък ще избухне епидемия по козите...
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Цялата работа е, че подобни конструкции не се правят ИЗЛИШНО здрави. Правят се колкото да понесат каквото е предвидено. Така че е възможно претоварен елемент да сдаде багажа и оттам лавинообразно да се получи каквото се вижда. Без повече информация едва ли сме в състояние да стигнем до верния извод.
отговор Сигнализирай
41
Хе Хе
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Умората се казва контролиран взрив. Да рухнат и двете крила/рамена на колоната по едно и също време със толкова стомана вътре в тях е невъзможно без помощ. При умора щеше да зависне поне за извесно време и да се завърти не да рухне и от двете страни, като дори не говорим за неподдържана конструкция. Прилича на снимка от събаряне на сграда.
отговор Сигнализирай
40
Жо
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
НАЙ-ПРОСТО казано, "умора" на материала наричаме нарастване на микропукнатините в микроструктурата на материала. Това става при безбройните променливи натоварвания /например вибрации/, на които е подложен материала. И най-качествения материал има микропукнатини в структората си. Въпросът е, че от един момент нататък, след нарастването на пукнатините, те могат да се открият със способите на ултразвуковата дефектоскопия.Така се проверяват машинни части, язовирни стени и други..
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
ПродължениеЯкостта на умора при стоманата /по спомени/ е някъде към два пъти по-малка от нормалната опънна якост.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
"Такова понятие като умора на конструкцията няма. От 20 години се занимавам с проектиране и мога със сигурност да кажа 4е такова понятие не съществува никъде в дебелите книги"Колега, слаб 2 по "Строителни материали".Умора се получава при променлив опън-натиск в елементите на конструкцията. Най-изразено е точно при мостовете, заради големите усилия и подвижните товари.
отговор Сигнализирай
37
Провидение
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До АнонименТакава жестока душичка си,че ти пожелавам всички твои скъпи роднини да измрат в жестоки мъки,а ти..да се молиш да умреш! Не трябва да сте живи вие наркомани ***!
отговор Сигнализирай
36
Нели
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До АнонименСлушах един инженер от комисия,наблюдаваща такива обекти по rai tg 24,подчерта че като тоя мост са само още 2 в света. Строен е през 60- те години със стомана..подчерта,че са използвани висококачествени материали и специалисти на високо ниво. Показаха видео,как огромен блок се завърта около себе си и после пада. Този мост е бил непрекъснато под наблюдение и подръжка..но кореспондента от Генуа,след като обясни всичко,каза,че има свидетели,които са видяли огън и после тътен.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Ако е от умора на материала то значи моста е проектиран от ученици в строителен техникум, материалите от които е правен са втора употреба а комисията приемала моста трябва да са я позлатили.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
До АнонименДобре,но това не е срутване,а взрив и то не един.
отговор Сигнализирай
Новини