IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Българинът не знае що е международен трен


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Новият министър, ако смени шефът на БДЖ, още на следващата седмица ще може до Бургас да се пътува 30 минути по-бързо, само от реорганизиране на наличните локомотиви и промяна на разписанието, да няма дълги престои.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
имах късмета да пътувам с шинкансен от осака до фукуока . осещането е като в самолет . отделно е приятно и спокойно понеже е абсурд някой от местните да повиши тон и да ти наруши спокойствието. чисто е като в болница..а в цяла Япония няма 1 ром... единствения минус е, че билета беше ¥14.000 което е към 250лв
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
бдж се изкраде и закопа за да може няколко червени милионера да ни изнудват със бракуваните си автобуси.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Проблемът на скоростните влакове е във висоите разходи за строеж и поддръжка. В Испания са вкарали много милиярди ? и имат много развита мрежа, но е почти невъзможно маршрутите да излязат на печалба, въпреки че по основните направления са винаги пълни. Та в Бг винаги ще са на загуба, като прибавиш и кражбите.....
отговор Сигнализирай
10
Жо
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
До Анонимен 10Дълги години влаковете бяха основния начин за придвижване в България. Нямаше междуградси автобуси за далечни пътувания, а леките коли не бяха много.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Я сметни колко хора се возят на автомобили и колко на влакове.
отговор Сигнализирай
8
Жо
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 4
ЗА ХИГИЕНАТА трябва чистачка, която пътува с влака. Тя чисти непрекъснато по коридорите и тоалетните. Така е в чужбина.Закъсненията на влаковете са заради износеният железен път и подвижен състав.Но, въпреки всичко, влаковете са в пъти по-сигурни от автотранспорта.За последните 50 години по пътищата на страната са загинали 60 000 души, а при влакови катастрофи за същия период- 120 души.Необходими са нови, съвременни скоростни влакове.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Не е вярно знаем.Питайте новия член на МЕНСА Нора от Баш бак Брадър.Международен трен е трен който международва.И на който Нора е видяла международни ерекции, тоест колекции.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 3
Една част от линиите са за 160км/ч, друга за 130км/ч .... обаче въпреки че БДЖ разполага с локомотиви за 150км/ч, то най-бързите влакове са сметнати за скорост 110км/ч, за да се даде предимство на автобусното лоби.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 3
Как да ползваме влакове като те закриха БДЖ. Инфраструктурата е от 19 век. Влаковете са гнусни и бавни.Да пуснат влакове стрела като в Япония и всички ще ги ползват.
отговор Сигнализирай
Новини