IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Лошо: Пакетът "Мобилност" мина в Европарламента


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

41
Г
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Пак до 29Между другото, и германските и австрийските фирми се учудват много като започнем да им изискваме една камара документи при настъпили застрахователни събития, каквито при тях не се изискват въобще.
отговор Сигнализирай
40
Д
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До 35Хубаво да станем логистичен център на Източна Европа, ама за това се иска инфраструктура и култура, различна от: "Взех камион ЕВРО 6 на лизинг и всичко е 6."
отговор Сигнализирай
39
:S
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
До 38 И така да е.Автономните тирове ще имат нижда от поддръжка и ще си ги купят само фирми които имат достатъчно средства. А те вече няма да са в България. Това са много пари и работни места изтекли от българската икономика, както и явен натиск за намаляване на цените по маршрутите в посока границата на ЕС, защото когато си длъжен да върнеш тира и шофьора цената не се определя от теб, а от принудата - празен или пълен курс.
отговор Сигнализирай
38
Г
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
До 29Ганьо (така е правилно да се пише) не само знае, че има застраховки, не само, че има застраховки, но и много добре знае не само какво е покритието, а и при КАКВИ УСЛОВИЯ се изплащат тези ОБЕЗЩЕТЕНИЯ.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
Цялата драма е за едни 10 години тираджийски залез. След 10 години ТИР-овете ще са автономни и професия ТИР-аджия няма да има. 1. ТИРът ще кара по 24 часа на ден без почивки и това ще носи повече печалба.2. ТИРът ще е по-евтин като махнем пулта за управление, седалки, легла, хладилници и т.н.Повече печалба и по-ниски разходи - това е като индустриална революция. Тираджиите нямат никакъв шанс.
отговор Сигнализирай
36
МЪДИ
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Акустира един Булгарски ферибот , който е Българска територия и нещата се оправят, който се качи на борда е в България.
отговор Сигнализирай
35
Предполагащ
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Не може да няма начин да се "ПОБЪЛГАРИ" системата.......... Трябва да има , както за всичко останало......
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Закона е лобистичен не в полза на България.Защото увеличава разходите на периферните превозвачи и намалява на тези които са в центъра. Но има и големи предимства за България но за тези предимства трябва да се преструктурираме , накратко ако България стане центъра , това означава българия да се изградят складовите и логистичните ценрове.Този закон ни задължава да станем такъв център за цяла Европа, ако искаме да сме в бизнеса, а от това има само ползи ако сме умни разбира се.
отговор Сигнализирай
33
благоевград
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Сега този така наречен евродупе Новаков и онзи алкохолик Джанбазки да си подават оставки !А не само да си мислят за собствена изгода и да ни говорят празни приказки !НОВАКОВ БЛАГОЕВГРАД НЕ ТЕ ИСКА !
отговор Сигнализирай
32
Христо Христов
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Първо, браво за приетия закон.Второ, видя се колко неадекватни (или откровени лъжци) са евродепутатите ни.Трето, боко подкрепи макрон за закона, когато макрон беше във Варна, за да опипва почвата, а после се извъртя и почна да "бори" закона.
отговор Сигнализирай
Новини