IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Германия гласува, а в основата е войната между е-колите и петролът


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

52
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
До АнонименЕдна технология отстъпва на друга само тогава, когато е икономически оправдана. Налагането на електромобилите не е икономически оправдано, а е политически подкрепено и затова някак не се получава и не е убедително за мислещите хора. Целта е да се подкрепи бизнеса. Фабриките да работят. Колите да са еднодневки и да се сменят по-често. Конвенционалния автомобил има живот около 20 г. Електротоварен - 5 г. Още няма депа за рециклиране на батериите, които са особено опасни.
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Само AfD може да спаси тази държава!
отговор Сигнализирай
50
Помнещ
преди 4 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Всичко ново ще е добро,стига другарката от ГДР Меркел,превеждам за младите,Германска Демократична Република повече да не е на власт! Не знам Америка с какво я държа,но тази жена мачкаше Европа по всички възможни начини и провеждаше Американската политика в Европа!-:((((
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Електромобилите са страшен ***, резултат на корупцията. В него няма нищо икономично. Бързото зареждане е 24 kW, а бавното 23 часа. Представете си консумация във всеки дом от 24 kW и пресметнете разхода за консумация и за производство на такава мощност. Е, колко да е екологично? Просто в Германия управляващите и зелените взеха едни пари от Тойота. Има го материала във Франкфуртер алгемайне цайтунг от 2017 г.
отговор Сигнализирай
48
Асан
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
За кой гласува :)))
отговор Сигнализирай
47
Дъртия Инж.
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
На този етап от технологичното ни развитие можем да говорим за ефективност на електромобил единствено и само в градски условия. Да, несъмнено по ефективен от дизела (примерно, макар и с малко). В момента в който говорим за дълги преходи електрото се срива като себестойност на километър съотносима към бензина.
отговор Сигнализирай
46
Панов
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
Аз ще имам и да се върна обратно, с голяма кола, с ФРЕНСКИ дизелов двигател 2.2, карайки като отвързан, а тия миксери на ток единственото, което правят, е да ми лазят по нервите с шума на ПВМ-а, който доказано вреди много на психиката!!! Сигурно пак няма да пускат мигачи, и ще се влачат със 110, че требе да стигне тока поне до половината път!!
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 8
Какво значи "романтично свързана"? Само до преди 100 години в градовете е имало предимно каруци, а хората ползват коне от поне 5000 години. Време е една технология да отстъпи на друга, колкото и да не им се иска на някои.
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
До Христо Христов- Как така да "отчайващо" изоставането в нещо което няма как да е бъдещето на масовия автомобил. Просто едни хитреци, правят едни бързи пари с ошушкване на хората. И казвам това като фен на електомобилите.
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
До 41- И кой е казал, че електричката сама по себе си замърсява? Ти четеш ли коментарите въобще? Или четеш, но си вече ваксиниран с две дози?
отговор Сигнализирай
Новини