IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Прогноза: Tesla е в криза, фалира до 2 години


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

42
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
То си беше ясно. От където мине бившата на Джони трева не никне. Скоро и Спейс екс ще фалира
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Не можеш да наречеш проблема с токогенерация 20 пъти колкото сегашната моментен проблем. За това се изискват няколко десетилетия целенасочени инвестиции в най - добрия случай. Не можеш и да наречеш моментен проблема с електропреносните системи, които трябва да бъдат 20 пъти колкото сегашните. За оправяне на това си трябват поне 30 - 40 години. Тоест, цялата сегашна жилищна инфраструктура трябва да бъде подменена изцяло. Това в обозримо бъдеще няма да стане.
отговор Сигнализирай
40
акуд до 32
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
ще конкретизирам, излизат много сведения за различни технологии и една от най известните е тази за водорода във водата, Не един Българин е запалил водата...
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Въпроса е обсъждан многократно. Нещата опират единствено до диверсификация на енергоизточниците за транспорта, понеже освен въглеводородите няма друг метод да се осигури достатъчно енергия за него. При всяко положение акумулаторните методи не са опция в реалния свят. По скоро нещо, което произвежда/трансформира енергията в самия автомобил, нещо като водородни клетки или двигател с вътрешно горене.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
Тая прогноза няма да се изпълни . Мога да заложа. Те първа света, ще стават електрически, а водещите фирми винаги са в най-добра позиция. Проблемите са моментни и ще ги преодолеят, каКто са го правили много големи брандове. Атакааа от конкурентите нищо ппвече.
отговор Сигнализирай
37
Край
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Теслата се ориентира към тритонни шлепове - били коли - даже и ел. камион щели да правят. Ми що не направи ел караб. или ел. самолет. Не е че не може - на калкулатора не излизат нещата. Най-леко ще се диша в град с трамвай, метро, тролей и ел. коли, а на изхода на града паркинги с коли с ДВГ. Реално излизаш от града 10-20 пъти в годината по-изгодно е да наемеш Х5 и да идеш на море отколкото да ти дреме в гаража.
отговор Сигнализирай
36
Румен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
В България,ако има компания,която да е с 700 милиона загуба на година...колко хора биха си купили кола от нея?
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 8
Колкото са веганите, толкова и педаломобилите. Тия щуротии ще са поредния въздух под налягане, колкото да преперат и после пак старата песен на нов глас. Нефт има много, повече от питейаната вода.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Явно не е решението с литиево йонните батерии в момента. Въпреки че имат най голям капацитет спрямо теглото, литият си остава рядък метал. Докато не се открие нов вид акумулатор, електромобилите ще бъдат като бели врани. Кофти, ама факт.
отговор Сигнализирай
33
напред
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
електротоковите коли не се зареждат
отговор Сигнализирай
Новини