IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Намериха останките на разбилия се Ан-148, оцелели – няма


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

79
Мнение
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
А инача на снимката изглежда добре , самолетчето.
отговор Сигнализирай
78
Боби
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
До Анонимен 79Анонимен Запознати с политиката Украйна прекрати всякакво сътрудничество с РФ и то по заповед от САЩ господари в крайна сметка Антонов бюрото практически фалираЗа твое сведение от всички произведени Ан самолети след 1990 само единици не са купени от РФ
отговор Сигнализирай
77
мухахах
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
Предвид влошените отношения между Русия и Украйна и пословичната руска немарливост и безконтролност при поддръжка даже много е издържал.
отговор Сигнализирай
76
Боби
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
До Анонимен 74ХОРА РАЗБЕРЕТЕ НЯМА ОПАСНИ И ИЛИ БЕЗОПАСНИ САМОЛЕТИИМА САМОЛЕТИ КОИТО СЕ ПОДДЪРЖАТ ПО ВСИЧКИ ПРАВИЛА И СЪОТВЕТНО СЕ ЕКСПЛОАТИРАТ В УСТАНОВЕНИТЕ ИМ ГРАНИЦИ - ТЕЗИ САМОЛЕТИ СА НАДЕЖДНИ НО МОГАТ ДА БЪДАТ НЕРЕНТАБИЛНИ ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ВСЕКИ ДНЕС ТЪРСИ ПО-ЕВТИНОТО ...
отговор Сигнализирай
75
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 7
До мухахахАко руснаците не бяха нападнали Украйна ,украинците щяха да си подържат двигателите и да ги сервизират и самолетът щеше да си лети още.... Просто ,украинците отказаха да подържат самолетите на агресора.
отговор Сигнализирай
74
мухахах
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
За мой срам , признавам си честно, даже и не бях чувал за този самолет а уж разбирам от авиация:)) Та порових тук-там. Ами обикновено бутиково постсъветско самолетче. Украинска разработка и производство основно в Русия -Воронеж. Двигателите са украински -изводите си ги правете вие. Специално този самолет/катастрофиралия / е руско производство. В момента производството му е спряно поради липса на купувачи и едва ли ще бъде възобновено.
отговор Сигнализирай
73
Боби
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
До Анонимен 75До преди 5 години в гражданската авиоиндустрия руските производители нямаха никакви инвестиции като се започна с сухой супер джет 100 който е и по-голям от катастрофирлия Ан и е по-рентабилен Ето сега пуснаха мс-21 който потенциално може да поеме половината от трафика в РФАко или по-точно когато пуснат един самолет 60 места и един самолет 300 места ще покрият всичките си нуждиДори сега ги имат Ил-114 и Ил-96 но и електрониката и двигателите са стари - стават за военните, МЧС
отговор Сигнализирай
72
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
АН не са руски, а украински!
отговор Сигнализирай
71
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
Аерофлот ползват само Боинг и Еърбъс за външни линии и това съвсем не е случайно. Руснаците се опитват от 20 години да направят безопасен, тих и комфортен пътнически самолет, но не им се получава.
отговор Сигнализирай
70
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
Крайно време е руснаците да си преоборудват линиите с вносни самолети. Ясно е, че техните не са безопасни. Какъв смисъл има ежегодно да загиват стотици невинни хора?
отговор Сигнализирай
Новини