Изтощението от напрегнатото ежедневие и многобройните ангажименти може да ни налегне във всеки един момент. Следобедните часове са най-критични. Тогава много хора усещат неистова нужда да полегнат и да подремнат за малко, защото очите им се затварят, а мисълта им сякаш е спряла.
Изследванията показват, че не само ще се почувствате по-добре веднага след една кратка дрямка, но и много неща ще се подобрят за вас в здравословен и практически план.
Данните от изследване, проведено в Университета в Сан Диего, Калифорния под ръководството на доктор Сара Медник, сочат, че една кратка дневна дрямка в рамките на 20 до 90 минути преди 4 часа следобед увеличава умствените способности, намалява наднорменото тегло, подобрява сексуалната функция и настроението, пише rd.com.
Кои са 18-те основни ползи от дрямката според изследването?
Увеличава бдителността и продуктивността на мозъка, което може да увеличи производителността на работното място до почти 100%.
Подобрява мисловните процеси, прави преценката по-точна, а взимането на добри и правилни решения – по-лесно.
Увеличава производителността.
Регенерира клетките на кожата, което прави човек да изглежда по-млад.
Увеличава сексуалното желание.
Повече по темата може да прочетете в Az-jenata.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Китай бърза да обезвреди тиктакаща бомба със закъснител за имотния пазар
ЕС все още няма емисар, който да участва в преговори с Русия за Украйна
Тръмп иска да засили икономическия натиск върху Иран, какви са вариантите му?
Кадър на деня за 16 август
АЕЦ "Козлодуй" работи без промяна в графика, предприети са мерки заради ниското ниво на Дунав
Спортните залози набират популярност в плановете за забогатяване на поколение Z
Емоции, грация и медали: България се представи отлично във Франкфурт (СНИМКИ)
Илияна Йотова: Българският трибагреник отново е на световния връх в художествената гимнастика
ЦСКА разби "Ботев" (Вр) с 5:0 с човек по-малко
Рецепта за точени питки с масло на тиган
Янев коментира Иту и отсече: Изпълнихме много добре плана
10 от ЦСКА попиляха Ботев Враца и си вдигнаха самочувствието за ОФИ
ЦСКА – Ботев Враца 5:0
Респектиращо! АЕК плаши Левски с нов от Ла Лига
Звезда на ПСЖ вдигна сватба с гореща моделка + СНИМКИ
Роналдо шокира: Кристиано ще спира с футбола
Дневен хороскоп за 17 август, понеделник
Седмичен хороскоп за 17 - 23 август: Емоции за Лъва
От една мечта до собствен бранд – историята на Силвия и Studio REFORMER Vibe
5 насекоми, които са полезни за градината
Седмична таро прогноза за 17 - 23 август
Късмет за 3 зодии в седмицата от 17 до 23 август 2026
Отити при децата през лятото – рискови групи, профилактика и клинични особености
УМБАЛ „Лозенец“ представя преживелищни подходи в психотерапията
Билки-репеленти срещу насекоми
Първа двойна трансплантация у нас: Лекари от ВМА присадиха черен дроб и бъбрек
МЗ намали заплатите на директорите на държавни болници
ББА поиска анализ и обществен дебат преди административната реформа в здравната система
Езиковата мрежа на мозъка е по-голяма, отколкото се смяташе, откриха учени
ЦИК: Машините, на които ще гласуваме през октомври, са с изтекла гаранция
Портних: Дори картинките не са на Коцев. Ние му ги оставихме. Той просто ги наследи.
Златен медал: Стилияна Николова е световна шампионка на бухалки
На 28 юли 2061 човечеството ще види Халеевата комета
През това лято във Варненска област данъчните са разкрили над 250 нарушения на търговци