IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Ръководството на БДЖ докарало компанията до хала й


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

18
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
БДЖ лесно може да се оздрави и изкара на печалба, но както винаги в България на разум, а ако се появи няма воля да се приложи. Закриват се по най-бързия начин на нерентабилни линии, съкращения на огромния персонал, има хора там които не зная буквално какво правят там и накрая изграждане на електронна система на контрол, целяща ограничаване на гратисчиите.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 8
БДЖ е една тотално продънена компания, работещо на перманентна загуба, типичен пример за тома колко лош стопанин е държавата. Кой пътува с БДЖ, бавен, мръсен, една долнопробна услуга, а колко от пътуващите пък си плаща билетчето!? Сега пък автомобилния транспорт бил виновен, трябва да се налагат ограничения, насила трябвало да се возим с БДЖ - няма такива слабоумници. А заигравка с това, че БДЖ имала социална функция е върха на глупостта.
отговор Сигнализирай
16
Кратун
преди 7 години
Харесвам 25 Не харесвам 0
Ръководството на БДЖ е от калинки назначени по партийна линия. Тива е резултатът от всички партийни и шуробаджанашки назначения.... във всички отрасли.
отговор Сигнализирай
15
анонимен
преди 7 години
Харесвам 27 Не харесвам 1
В бдж трябва да се почне първо от Владимиров , Московски и другите около тях. Просто Владимиров е за уволнение след този случай с БДЖ Та тяхното място трябва се назначат хора който имат знания в областта на железницата но съжаление тези хора са уволенини точно от Герб .
отговор Сигнализирай
14
край
преди 7 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
Държавните дружества се управляват по един дървен правилник от 90те. години. Който позволява всеки като дойде на власт да смени директорите. Партиите това няма да го променят щото всички ползват тази схема и разчитат да я ползват пак. Проблема е системен - не на личности.
отговор Сигнализирай
13
Край
преди 7 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
БДЖ и Всички държавни фирми са хранилки на партиите. Като дойдат на власт първата им работа е да си сложат свой хора за директори и се почва едно точене и те така. Свойте хора си знаят че са временно и се стремят да осребрят бързо поста. Истината е друга - конкурс за мениджър с програма която да се одобри и ако не се изпълнява - само тогава уволнение и отговорност. На запад има множество държавни фирми които работят и печелят добре - DHL примерно.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 24 Не харесвам 0
Мипистърът на траспорта Ивайло Московски е за уволнение. Започва се най-отгоре, от този, който взима най-голяма заплата и носи ной-голяма отговорност за провежданата правителствена политика в областта на транспорта. После се разследва ръководството на БДЖ и се издават присъди за умишлено бездействие или дейдтвие вэв вреда на БДЖ. Толкова е просто, ама нямаме истинско правосъдие.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Не съм пътувал с влак от 16 години. Впечатления от тогава: мръсотия, неудобни връзки, тълпи ***.нгали, абе, неприятно. След това станаха пожари със загинали хора, катастрофи, аварии, студове и т.н..Е, как да се возя на влак?А колко далавери с гориво, части, фиктивни ремонти, как да оцелее тази компания?
отговор Сигнализирай
10
Ники
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Циклична новина, която се повтаря всяка година...
отговор Сигнализирай
9
?
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Имах си аз леля Атанаска кондукторката да е докарала компанията до хала й
отговор Сигнализирай
Новини